Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) پس از 38 سال از آغاز جنگ تحمیلی و در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با هدف خدمت رسانی به مردم و ارتقای امنیت استانها و مبارزه با مفاسد اقتصادی در حال برگزاری است و تا 29 شهریور درسراسر کشور ادامه دارد.
رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسوالله (ص) در استان مازندران با حضور 42 گردان بیت المقدس، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این رزمایش از سه مرحله تشکیل شده که یک بخش آن تجمع بزرگ بسیجیان اعضای گردان در مراکز شهرستان ها بود که اعضای گردان ها به سوی کمپ های محل استقرار شبانه رفتند و به مدت 24 ساعت به تمرین رزم شبانه و اموزش های دفاعی و تاکتیکی پرداختند.
بخش دوم نیز اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم برای کمک به ساکنان مناطق روستایی و حاشیه شهرها است و بسیجیان جهادگر به ارائه خدمات اموزش های مهارتی، فرهنگی، درمانی، محرومیت زدایی و ... به مدت سه شبانه روز می پردازند.
قسمت سوم این رزمایش نیز روز جمعه با حضور 30 هزار نفر از بسیجیان، پیشکسوتان و رزمندگان دروان جنگ تحمیلی برگزار شد.
** بسیج تامین کننده امنیت جامعه است
فرمانده سپاه کربلا مازندران در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیجیان استان گفت: علت انتخاب مناطق روباز و عمومی برای برگزاری مانور ایجاد حس امنیت بیشتر در بین مردم و افکار عمومی است.
سردار محمدحسین بابایی افزود: بسیج چون از بدنه مردم است عامل تحکیم اتحاد، همبستگی، وحدت و یکپارچگی مردم و پلی ارتباطی بین جامعه و مسئولان است.
وی اظهار داشت: چون بسیج و تفکر بسیجی از همان ابتدای شکل گیری برگرفته از آرمان عاشورا است، بنابراین امروز بسیجیان به جای اسلحه و سلاح های سرد پرچم سرخ شهادت که تداعی گر قیام سید الشهدا (ع) است را با افتخار به دست گرفته اند.
** طنین فرهنگ ناب بسیج در همه جهان
فرمانده سپاه کربلا مازندران ادامه داد: ایران اسلامی در زمان جنگ با تکیه به نیروی بسیج و با حفظ انسجام ملی و استقامت در برابر زورگویان شرق و غرب دشمنان را مقهور خود ساخت و در برابر آنها به پیروزی رسید.
سرهنگ سردار بابایی افزود: امروز نیز دشمن به جای جنگ رو در رو به جنگ اقتصادی، فرهنگی و روانی بر علیه ایران اسلامی پرداخته و باید در این برهه از زمان بسیجیان که چشم و گوش این سرزمین هستند تمام تحولات و تحرکات دشمنان را رصد و پیگیری کنند.
وی یادآور شد: باید روحیه جهادی بسیجیان، مردم و مسئولان و مدیران تقویت شود و کارگزاران انقلاب هیچگاه از ظرفیت بسیج غافل نشوند و به این نیروی عظیم انسانی پشت نکنند چرا که بدون شک غفلت از قدرت بسیجیان به ضرر انقلاب و نظام خواهد بود.
سردار بابایی، همچنین به اعزام 350 گروه جهادی به مناطق محروم اشاره کرد و گفت: در این اعزام 50 گروه بسیج جامعه پزشکی ، 50 گروه بسیج دانشجویی و 250 گروه از بقیه اقشار راهی مناطق محروم شده اند و نیز در بحث رزمی نیز 42 گردان بیت المقدس در همه شهرستان ها حضور خواهند داشت.
فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: طی دو سال گذشته 500 خانه محروم با مشارکت کمیته امداد و خیرین توسط گروه های جهادی در این استان ساخته شد و امسال نیز توافقنامه احداث بیش از 700 خانه محروم با کمیته بسته شده که از اول تابستان کار احداث این خانه آغاز شده که امیدواریم تا پایان سال به اتمام برسد.
ک/7327/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت انقلاب و نظام پیروزی انقلاب اسلامی خدمت رسانی به مردم کربلا مفاسد اقتصادی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲ خودروی لندکروز قاچاق در شهرستان نور

سرهنگ محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد ۲ دستگاه خودروی لندکروز قاچاق در شهرستان نور، تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی آن شهرستان قرار گرفت.

او افزود: رابطان پلیس امنیت اقتصادی شهرستان نور با همکاری ماموران پلیس آگاهی، خودرو‌های موردنظر را در هنگام تردد در سطح شهرمتوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران با اشاره به این که خودرو‌های مورد که فاقد مدارک گمرکی و شناسایی بوده اند، گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضایی این خودر‌ها توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

او ارزش خودرو‌های کشف شده در این عملیات را برابر نظر کارشناسان مجموعا بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: مالکان این خودرو‌ها پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ محمد پور ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مردم استان در مبارزه با قاچاق کالا، در خاتمه، مبارزه با جرائم اقتصادی را یکی از برنامه‌های اولویت دار پلیس امنیت اقتصادی استان عنوان کرد از مردم خواست: در صورت اطلاع از نگهداری و یا عرضه هر گونه کالای قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • شهرک سینمایی نور
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • رسول صدرعاملی، علی‌اکبر ثقفی و مرتضی شایسته در تدارک ساخت فیلم جدید
  • خدمت‌رسانی بیش از ۴۵۰ جهادگر به مناطق محروم آذربایجان غربی در ایام نوروز
  • فعالیت بیش از ۴۵۰ جهادگر در مناطق محروم آذربایجان غربی
  • نمایش اقتدار ایران در حمله به اسراییل/ کام مردم غزه شیرین شد
  • استاندار کردستان: سپاه اقتدار نظام را به نمایش گذاشت + فیلم
  • توقیف ۲ خودروی لندکروز قاچاق در شهرستان نور
  • ایران با چه پهپادی به اسرائیل حمله کرد؟
  • رزمایش "حجاب" پلیس، سپاه و بسیج در رشت آغاز شد