Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: باید با گردن ‌کلفت‌ های سیاسی و اقتصادی در افتاد، با آنها برخورد کرد بر سرشان فریاد زد تا بقیه درست ‌شوند.
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا، حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران اظهار داشت: این حکومت ها هستند که جامعه را به رنگ فساد، وابستگی، بی‌عرضگی و نداشتن اعتماد به نفس در می آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: مساله امر به معروف و نهی از منکر، به قدری مطرود شده که انسان خجالت می کشد درباره آن حرف بزند چون فقط حرف است و عینیت این دو اگر هم باشد در مورد آدم های ضعیف و خجل است که چیزی به انسان نمی گویند.صدیقی خاطرنشان کرد:عده ای آنقدر جسور شده و ذهنشان را با جهالت ها مخدوش کرده اند که امر به معروف را برای خود مزاحم و مانع رسیدن به زندگی می بینند.امام جمعه موقت تهران با بیان این که 'امر به معروف و نهی از منکر ، لطف خدا، چراغ راه و خیرخواهی و محبت به معنای واقعی کلمه است' گفت: چه کنیم که بد عمل کرده ایم، گردن کلفت ها را رها کرده و به سراغ ضعفا رفته ایم.وی افزود: طوری شده که می گویند شوخی است، وقتی گردن کلفت های سیاسی و اقتصادی همه جور می توانند چپاول و غارت کنند آن وقت سراغ یک دختر تازه به کار رسیده و فریب خورده بروند، معلوم است که کسی نمی پذیرد.خطیب جمعه تهران گفت: باید امر به معروف و نهی از منکر را از بالا شروع کرد و راه حسین را بروید. امام حسین نه با مردم کوفه که با یزید حکومت فاسد و چپاول گراها کار داشت .وی با بیان این که سیدالشهدا (ع) برای براندازی نظام فاسد قیام کرد تاکید کرد: باید ریشه را درست کرد.صدیقی با مهم خواندن رفتار و عملکرد مسوولان، گفت: در جامعه همه از مسوولان الگو می‌گیرند. اگر آن‌ها با غیرت باشند، جامعه غیرتی می شود اما اگر مسئولی در برابر گناه، احساس مسوولیت نکند و نسبت به سقوط جوانان بی تفاوت باشد جامعه هم بی‌ خیال می‌شود و می‌گوید اگر حقیقت دارد پس چرا خودشان اقدام نمی ‌کنند؟ادامه دارد...
برچسب ها: نماز جمعه ، خطبه ، حجت الاسلام کاظم صدیقی

منبع: خرداد

کلیدواژه: نماز جمعه خطبه حجت الاسلام کاظم صدیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر

به گزارش خبرگزاری مهر، «هم‌مسیر اتیسم» دو نمادین با هدف آگاهی‌بخشی اتیسم است، گروه های مختلف جامعه مسافتی را با بزرگسالان اتیسم هم‌قدم شده و متعهد می‌شوند اتیسم را به جامعه معرفی کنند.

اولین رویداد «هم‌مسیر اتیسم» اردیبهشت ماه سال گذشته در تهران توسط انجمن اتیسم ایران شکل گرفت و امسال هم‌زمان در سه شهر و با مشارکت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک برگزار شد.

مدیرعامل انجمن اتیسم ایران گفت: آگاهی‌بخشی برای اتیسم ضروری است، خانواده‌های اتیسم در جامعه‌ای آگاه می‌توانند از انزوا خارج شده و فعالیت‌های عادی یک زندگی را انجام دهند.

صالح غفاری افزود: بزرگسالان اتیسم دغدغه‌های زیادی دارند که نه درک می‌شود و نه شنیده می‌شود. ظاهرشان عادی است اما دنیا را طور دیگری می‌بینند و لمس می‌کنند. علی‌رغم توانمندی‌هایی که دارند شغل مناسبی نداشته و اکثرا در بازه بیست تا چهل سالگی نیز در کنار خانواده هستند و به استقلال نمی‌رسند. اگر جامعه‌ای آگاه و کسب‌وکارهای دوستدار اتیسم داشته باشیم، شرایط برای حضور این عزیزان فراهم می‌شود.

«هم‌مسیر اتیسم» هر سال هم‌زمان با ماه جهانی آگاهی‌بخشی اتیسم برگزار شده و گروه‌های مختلف می‌توانند با بزرگسالان اتیسم و خانواده‌هایشان هم قدم شوند.

رویدادهای بعدی در وب‌سایت انجمن اتیسم ایران اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 6089686

دیگر خبرها

  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • شغل پاره‌وقت و پُردرآمدی که در ایران مُد شده
  • دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • وزیر کار: جامعه کار و تولید مخاطب اصلی شعار سال
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • عهد کردیم خودسانسوری نکنیم
  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد