Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه بجنورد با بیان اینکه منکرهای اقتصادی و سیاسی زمان را بشناسید گفت: استکبار امروز منکر اصلی دنیای اسلام است و در مقابل، مردان تکلیف، برای ترویج معروف های اصلی در زمینه های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی جدیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والسلمین یعقوبی با اشاره به سخنان امام حسین درباره غیرت و حمیت دینی و ضرورت توجه به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: ما امروز نیاز به فراگیری و عمل به درس های امام حسین علیه السلام داریم و براساس تعالیم آن امام بزرگوار، نباید در برابر هجمه های دشمنان، عقب نشینی کنیم و کوتاه بیاییم.
امام جمعه بجنورد افزود امام حسین الگوی ملت ایران است که نه ظلم می کرد و نه زیر بار ظلم و ستم دیگران می رفت.
وی به تبیین فلسفه قیام عاشورا پرداخت و گفت: امام حسین علیه السلام برای خود، حکومت و حب دنیا قیام نکرد بلکه به عنوان تکلیف و برای رضای خدا قیام کرد.
حجت الاسلام والسلمین یعقوبی مردم را به هوشیاری در مقابل توطئه دشمن فراخواند و افزود ارزها شما را از ارزش اربعین دور نسازد چراکه امسال ما با مستکبران عالم، این جنایتکاران بین المللی جنگ مستقیم داریم.

خطیب جمعه بجنورد از مسئولان هیئت ها هم خواست امسال هزینه یک شب از عزاداری امام حسین را به موکب های حسینی اختصاص دهند تا مسیر برای رفتن کربلا باز شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نماز جمعه یعقوبی نماینده ولی فقیه موکب اربعین ارز خراسان شمالی بجنورد فلسفه قیام عاشورا امر به معروف و نهی از منکر غیرت دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۷۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • دنیای امروز نظاره‌گر پیاده شدن اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های غرب است
  • تشخیص بدعت و انحرافات، ویژگی ممتاز یک معلم
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند