Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی خانه کارگر استان کهگیلویه و بویراحمد از پایان همایش سراسری خانوادگی دبیران اجرایی خانه کارگر در یاسوج مرکز خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، علیرضا جنتی با بیان اینکه خانه کارگر هر ساله اقدام به برگزاری همایش‌‌‌های خانوادگی در یکی از مراکز استان‌‌ها دارد، گفت: در این همایش‌‌ها مسائل مرتبط با خانه کارگر نیز بررسی و دبیران اجرایی به بیان دغدغه‌‌‌‌ها و ارائه برنامه‌‌های خود می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی مدت زمان برگزاری همایش دبیران اجرایی خانه کارگر سراسر کشور در یاسوج را دو روزه اعلام کرد و اظهار داشت: علیرضا محجوب، حسن صادقی، مسئولان مرکزی و تمامی دبیران اجرایی خانه کارگر کشور در این همایش حضور داشتند.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور علیرضا محجوب در این همایش تصریح کرد: دبیرکل خانه کارگر از بیمارستان شهدای گمنام یاسوج بازدید و مسائل و مشکلات این بیمارستان را از نزدیک بررسی کرد. وی همچنین در هتل آزادی یاسوج نیز در جمع دبیران اجرایی خانه کارگر و جمعی از مدیران استانی سخنرانی کرد. 

جنتی ادامه داد: افتتاح استراحتگاه کارگران با حضور محجوب، زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل استانی و شهرستانی و کارگران نیز از دیگر برنامه‌‌های این‌همایش دو روزه بود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان کهگیلویه و بویراحمد بیمارستان مجلس شورای اسلامی کارگر رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۷۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

رسول چراغ سحر به مناسبت هفته کار و کارگر با اشاره به اینکه شمار بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۰ هزار نفر است گفت: کارگران بیشترین تعداد جامعه آماری این بیمه را تشکیل می دهند.

وی بیان کرد: بیمه شدگان تامین اجتماعی که به صورت اختیاری و اجباری زیرپوشش این بیمه قرار گرفته اند افزون بر مستمری، تسهیلات بانکی و حمایت هایی مانند دوران بارداری یا از کارافتادگی در زمان پرداخت بیمه از تعرفه های درمانی نیز استفاده می کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: افزایش مبلغ وام های ضروری از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون ریال از جمله برنامه های حمایتی دولت به بازنشستگان و مسنمری بگیران تامین اجتماعی بوده که بخش قابل توجهی از این تسهیلات بانکی پرداخته شده است.

چراغ سحر تاکید کرد: در دولت سیزدهم چهار هزار فقره وام ضروری به مستمری بگیران و بازنشستگان استان با مبلغ هر فقره ۱۲۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از برگزاری بیست و یکمین المپیاد سراسری کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور در استان به مناسبت هفته کار و کارگر خبر داد.

چراغ سحر عناون کرد:این المیپاد بامداد امروز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد به میزبانی کهگیلیویه و بویراحمد برگزار شده است.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این المپیاد که با همکاری هیات کوهنوردی استان برگزار شد ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان و صعود به قله قلم واقع در شهرستان دناست.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • جشن خانوادگی «خداقوت کارگر» در مشهد
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم