Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@16:17:17 GMT

خطر جنگ فرهنگی و اقتصادی از نظامی بیشتر است

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۷۴۷۴

خطر جنگ فرهنگی و اقتصادی از نظامی بیشتر است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه اصفهان در مصلای بزرگ این شهر افزود : دشمنان امروز در جنگ فرهنگی به دنبال منحرف و بی دین کردن جوانان ما هستند و از رسانه ها و فضای مجازی در این کار بسیار بهره می گیرند.
وی با بیان این که دشمنی امریکا با ایران فقط درباره مسایل موشکی و منطقه ای نیست، تصریح کرد : آن ها می خواهند ریشه های ما را نابود کنند اما ما پس از انقلاب اسلامی 40 برابر رشد کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میردامادی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) درباره اهداف امریکا در دشمن با کشورمان، یادآور شد : دشمنان وقتی متوجه شدند که در جنگ نظامی نمی توانند ملت ما را شکست دهند به جنگ فرهنگی و اقتصادی روی آورده اند.
امام جمعه موقت اصفهان با بیان این که دشمنان نمی خواهند قدرتی به نام اسلام در دنیا باشد، افزود : آن ها در هشت سال دفاع مقدس هر نوع سلاحی به غیر هسته ای را علیه ملت ما به کار بردند اما همت و روح جهانی مردم ما آن ها را شکست داد و دنیا، صدام را متجاوز اعلام کرد.
میردامادی تصریح کرد : اگر همه خواسته های مطرح شده از سوی دشمنان را انجام دهیم آن ها همچنان با ما خوب نخواهند بود.
وی همچنین با تاکید بر این که در این شرایط نباید در برابر مشکلاتی که در کشورمان بوجود آمده است، بی صبری کنیم، بیان داشت : فراز و نشیب های مالی نباید ما را متزلزل کند و اگر دشمن دنیای ما را از بین برد ما نباید آخرت خود را نابود کنیم.
امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد : این روزها در برخی موارد با کلمات ناهنجاری مانند اینکه ما دیگر نماز نمی خوانیم یا با دید بد نگاه کردن به طلبه ها و روحانیون مواجه می شویم که از اثرهای بد جنگ فرهنگی است.
وی با تاکید بر این که ما نباید در این جنگ کوتاهی و با دشمنان همکاری کنیم، بیان کرد : از قوه قضاییه می خواهیم که به شدت، قاطعیت، سرعت و با عدالت مسایل فساد اقتصادی را بررسی کند و اجازه ندهیم که دشمن در جنگ اقتصادی و فرهنگی موفق شود.
میردامادی با اشاره به این که ما جوانانی داریم که با وجود مشکلات زیاد زندگی همچنان می خواهند که به فیض شهادت برسند، اضافه کرد : ما به هیچ عنوان نباید اجازه دهیم که دشمن در امر فرهنگی و اقتصادی به آرزوهای دیرینه خود برسد.
وی ادامه داد : در ماه های اخیر دیدیم که چطور عده ای برای رسیدن به منافع دنیا چه ظلم هایی که به مردم نکردند و مواد اساسی و مورد نیاز آنها مانند دارو را پنهان کردند و بدون شک هیچ خیری در ثروتی که از این راه به دست می آید، وجود ندارد.
امام جمعه موقت اصفهان از مسئولان آموزش و پرورش خواست تا به حرف مردم گوش کنند و با مدیران مدارس دولتی که هنگام ثبت نام، مبالغی را دریافت می کنند، برخورد داشته باشند.
وی با تاکید بر این که این مسایل، درد است، تصریح کرد : اگر این دردها درمان نشود نمی توانیم در برابر دشمنان عرض اندام کنیم.
وی به جنایات رژیم اشغالگر قدس اشاره و اضافه کرد : اگر اسراییل حرکت اشتباهی بکند ما آن را از روی زمین محو می کنیم.
/6026/3011
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت خطبه های نماز جمعه رهبر معظم انقلاب زمین فضای مجازی هشت سال دفاع مقدس رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است

ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه بیداری ملت های آزاده جهان به واسطه چراغی است که امام راحل با انقلاب اسلامی افروختند، گفت: مشعل انقلاب اسلامی همیشه روشن خواهد ماند.

اسدالله عباسی امروز، یازدهم اردیبهشت ماه در جلسه ستاد ارتحال امام راحل(ره) که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد، انقلاب امام را موجب بیداری ملت‌های جهان دانست و اظهار کرد: هم اینک شاهد روشن شدن افکار عمومی مردم جهان نسبت به استکبار هستیم و هر سال نیز بیشتر می‌شود .

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه مشعل انقلاب اسلامی همیشه روشن می‌ماند و راه امام و شهدا هر ساله پر رهروتر می‌شود، تصریح کرد: استکبار جهانی با غول‌های رسانه‌ای خود مترصد سانسور جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیستی است، اما باز شاهدیم که بخشی از این جنایت‌ها برملا می‌شود و در این راستا شاهد واکنش مردم آزاده در سراسر جهان نسبت به این جنایت‌ها هستیم.

وی به سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در ۱۴ خرداد نیز اشاره و بیان کرد: امسال کاروان‌های پیاده و سواره از استان گیلان عازم مرقد مطهر امام می‌شوند که کاروان پیاده‌روی با ظرفیت ۵۰۰ نفر از روز چهارم خردادماه حرکت خود را از رشت آغاز می‌کنند.

عباسی اضافه کرد: به همین دلیل باید بسته‌های فرهنگی را برای این کار فرهنگی بزرگ آماده سازیم تا این کاروان بدون کوچک‌ترین مشکلی عازم مرقد مطهر شوند تا در مراسم سالگرد ارتحال حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر، عظمت و پیام این کار نیز باید به خوبی انعکاس داده شود و به خصوص سعی شود که جوانان بیشتر در کاروان پیاده روی حضور یابند زیرا آنان زمان انقلاب را درک نکردند و با حضور در این کار فرهنگی می‌توانند با آرمان‌های امام راحل بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دلار بیش از ۵۰ و چند هزار تومان توجیه علمی و اقتصادی ندارد
  • سخنگوی دولت: همانطور که در حوزه زیر ساخت، نظامی و سلامت از متوسط جهانی بیشتر رشد کرده ایم در سایر حوزه ها هم می توانیم (فیلم)
  • دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • اثرگذاری فرهنگی اساتید در دانشگاه آزاد بیشتر می‌شود
  • آمریکا ۵ واحد نظامی ارتش اسراییل اقدام به نقض حقوق بشر کرده اند
  • 10 خبر خوشی که به مذاق دشمنان خوش نیامد | از آخرین دستاوردهای کشور بیشتر بدانید
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • افزایش بهره‌وری اوقاف یعنی موفقیت در گستراندن خیرات در کشور