Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه امروز به بیان نقش سازنده و تاثیر گذاری فریضه امر به معروف و نهی از منکر در تمامی ابعاد جامعه پرداخت و گفت: این فریضه الهی روح و اساس دین است و جامعه را به سمت کمال مطلوب هدایت می کند.
آیت الله علما تصریح کرد فلسفه قیام امام حسین علیه السلام احیاء امر به معروف و نهی از منکر بود
خطیب نماز جمعه در ادامه به توطئه‌های آمریکا علیه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز هدف جنگ اقتصادی و تبلیغاتی استکبار علیه ملت ایران اسلامی القای یاس و نا امیدی در بین مردم است پس باید همه با هوشیاری و تاسی از نهضت سید و شهدا در برابر یزیدیان زمان مقاومت و ایستادگی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی همچنین در ادامه خاطر نشان کرد، حرکت در مسیر ولایت فقیه، تلاش‌های شبانه روزی و نگاه به توان داخل موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان این مرزو بوم خواهد شد
نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه‌ها در آستانه سالروز تاسوعا و عاشورای حسینی بر عزاداری‌های با محتوی و برگرفته از آموزه‌های اسلامی تاکید کرد.
گفتنی است نمازگزاران کرمانشاهی در پایان با قرائت قطع نامه‌ای در هفت بند بر احیای امر به معروف و نهی از منکر تاکید کردند

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استان کرمانشاه نماز جمعه آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض ساختمان معروف دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند(فیلم)

باوجود تشدید فشارها برای توقف مخالفت‌های دانشجویی علیه هم‌دستیِ آمریکا با نسل‌کشیِ اسرائیل در غزه، معترضان یک ساختمان معروف «سالن همیلتون» در دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند.   به گزارش فارس، سالن همیلتون ساختمان معروفی است که در جریان اعتراضات سال ۱۹۶۸ علیه جنگ ویتنام و همچنین اعتراضات علیه نظام آپارتاید آفریقای جنوبی در سال ۱۹۸۵ هم تسخیر شده بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • وزیران صهیونیستی: اعتراضات دانشجویی تهدیدی وجودی است
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • فیلم| دانشجویان معترض ساختمان معروف دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
  • دانشجویان معترض ساختمان معروف دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند(فیلم)
  • حمایت دانشگاهیان کرمانشاه از خیزش دانشجویان غربی علیه جنایات رژیم صهیونیست
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است