Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به فرا رسیدن ایام ماه محرم و شهدای کربلا به ویژه حضرت امام حسین (ع) اظهار داشت: مداحان و وعاظ در این ایام نسبت به آگاه سازی مردم و تبیین واقعه عاشورا و اهداف این قیام اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه هر شعر و نوحه ای نباید در مداحی ها مورد استفاده قرار گیرد، عنوان کرد: شاعران آیینی اشعار خود را به نحوی تنظیم کنند که متناسب با واقعه عاشورا و در شأن ائمه اطهار (ع) به ویژه امام حسین (ع) و خاندان ایشان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری یادآور شد: متاسفانه عده ای به نحوی اقدام به نوحه خوانی می کنند که نه اشعار و نه سبک عزاداری در شأن امام حسین (ع) نیست و رؤسای هیئت‌های مذهبی باید نسبت به این موضوع عکس العمل نشان دهند.

امام جمعه یزد ادامه داد: هدف از عزاداری‌های ما برای حفظ آرمان‌های امام حسین(ع) و همدردی با خاندان رسول خدا (ص) و برای رضای خدا است بنابراین باید سبک عزاداری‌ها به نحوی شایسته و متناسب با شأن عترت باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه استکبار به دنبال زیرسلطه قرار دادن ایران است، اظهار داشت: انقلاب ما ادامه قیام عاشورا است و دشمنان بدانند که ملت ایران به هیچ وجه زیر بار ظلم و ستم نخواهند رفت.

ناصری با اشاره به اینکه مردم ایران پیش از انقلاب حتی از یک پاسبان یا یک نوکر سفیر آمریکا می‌ترسیدند، افزود: آنها به هیچ عنوان مردم حق دم زدن از آزادی‌هایشان را نداشتند ولی انقلاب آمد و همه کاسه کوزه‌های آمریکایی‌ها را به هم ریخت و آمریکا امروز از جسارت و شجاعت ملت ایران می هراسد.

امام جمعه یزد عنوان کرد: آمریکا ۴۰ سال است که تمام تلاش خود را برای تحت سلطه گرفتن ایران اسلامی به کار گرفته اما درمانده شده و اکنون با توطئه های مختلف در صدد فروپاشی نظام است اما بداند که این آرزو را به گور خواهد برد.

کد خبر 4402909

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه یزد محمدرضا ناصري یزد مردم علیه احتکار ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر گرگان مشهد شهرکرد شیراز بیرجند مجلس شورای اسلامی یاسوج احتکار خرم آباد رزمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۸۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه‌های مرثیه خوانی میثم مطیعی در ایام عزاداری شهادت امام جعفر صادق (علیه‌السلام) اعلام شد.

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) با نوای میثم مطیعی به شرح زیر است:

ترتیل‌خوانی و بیان نکات تفسیری: حاج میثم مطیعی

سخنران: حجت الاسلام استاد قرائتی

مداحی و عزاداری: میثم مطیعی

زمان: پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۲۰:۳۰

مکان: تهران، میدان شیخ بهایی، ده ونک آستان مقدس امامزاده قاضی الصابر (ع)

عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق (ع)

سخنران: حجت الاسلام امامی

با مداحی: میثم مطیعی

زمان: جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۲۱:۳۰

مکان: ارومیه، بلوار ۷ تیر، جنب ترمینال شهرستان، حسینیه اعظم ثارالله ارومیه

عزاداری شام شهادت امام جعفر صادق (ع)

سخنران: حجت الاسلام سیدحسین آقامیری

با مداحی: میثم مطیعی

زمان: شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بعد از نماز عصر

مکان: قم، حرم مطهر حضرت معصومه (س) شبستان امام خمینی (ره)

کد خبر 6093891 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • از جوابیه جواد هاشمی به ماجرای رپ خوانی تا حاشیه ای برای «نون.خ»
  • فیلم/ هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب
  • هم‌خوانی معلمان در دیدار با رهبر انقلاب