Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خطاب به مسئولان کشور گفت: شنیدن صحبت های رهبری کافی نیست باید نسبت به مطالبات ایشان جامه عمل بپوشانید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های اولین نماز جمعه ماه محرم با اشاره به تحریم های دشمن علیه ایران گفت: در این 40 سال تحریم های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و روانی بر علیه ایران انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سرنخ این تحریم ها در دستان آمریکاست، افزود: در حال حاضر نیز از طریق رسانه، وارد جنگ روانی علیه ایران اسلامی شده اند و در پی این هستند که بگویند جمهوری اسلامی به آخر خط رسیده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در ادامه تصریح کرد: مقاومت و اطاعت از ولی فقیه رمز موفقیت ملت ایران در این جنگ روانی است.

شاهچراغی با تاکید براینکه  مردم و مسئولان باید به فرمایشات رهبری توجه کنند، گفت: شنیدن صحبت های رهبری کافی نیست بلکه باید در عمل توصیه های ایشان را اجرایی و عملیاتی کنند.

وی همچنین تصریح کرد: عملیاتی شدن رهنمودها و راهکارهای مقام معظم رهبری پیروزی حتمی را نصیب ملت ایران خواهد کرد.

امام جمعه سمنان با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر، بیان کرد:  اصلاح جامعه تنها از طریق امر به معروف و نهی از منکر صورت می گیرد.

شاهچراغی با تاکید براینکه باید نظارت همگانی بر یکدیگر داشته باشید، افزود:باید منکر شناس باشیم و اگر خلافی  را دیدیم باید جلوی آن را بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، احتکار، گرانی، بی تفاوتی مسدولین نسبت به خواسته های مردم را از منکرات برشمرد.

وی، گرانی های اخیر را در جامعه دردی بی درمان عنوان کرد و گفت: اگر کالا هم در بازار باشد، مردم قدرت خرید آن را ندارند.

شاهچراغی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقرر تروریست ها در اقلیم کردستان اظهار کرد: این حمله  مرهمی بر زخم های شهدای مریوان بود.

وی بابیان اینکه ایران اسلامی هیچ جنایتی را بی پاسخ نمی گذارد، گفت: این اقدام هشداری به دشمنان منطقه بود که باید هوشیار باشند و بدانند ایران اسلامی کشوری مقتدر است.

امام جمعه سمنان خطاب به دشمنان ایران اسلامی افزود: ایران شیر است و بازی کردن با دم شیر خطر دارد.

شاهچراغی با بیان این که محرم ماهی برای نزدیکی به خدا است، گفت: این ماه فرصت مغتنمی برای تقویت بنیان های تقوا در انسان هاست.

وی با اشاره به اینکه مؤمنان و متقیان باید از عاشورا و محرم درس مبارزه همیشگی با ابرقدرت‌ها را بیاموزند، اظهار کرد: ملت ایران 40 سال است که با ابر قدرت ها مبارزه می کند و بارها پوزه آمریکا را به خاک مالیدند.

امام جمعه سمنان با اشاره به برگزاری همایش شیرخواران در جمعه اول ماه محرم، بیان کرد: شهید 6 ماهه تنها شهیدی است که امام حسین (ع) در واقعه کربلا برایش نماز اقامه کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۸۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی در نشستی با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار داشت: با توجه به این‌که «رسانه‌های نظام سلطه و استکبار جهانی به صورت منسجم و یکپارچه با آرایش جنگی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت دلاور ایران را مورد هجوم همه جانبه قرار داده‌اند، رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی نیز بایستی با آرایش جنگی و به صورت منسجم، هماهنگ، همگرا و با همدلی ضمن دفاع از امنیت و منافع ملی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، دفاعی، امنیتی، سیاسی و ... نقش‌آفرینی کنند.

بنابر گزارش ایسنا، وی با اشاره به حماسه آفرینی مردم استان ایلام در طول دوره انقلاب اسلامی بیان داشت: مردم استان ایلام دارای سه شاخصه و ویژگی مهم، شامل صبر و مقاومت، اخلاص و مجاهدت هستند و در این رابطه شهدای والامقامی را تقدیم نموده که یکی از شهدای شاخص و ملی کشور، دانشمند هسته‌ای ایران، شهید بزرگوار داریوش رضایی‌نژاد می‌باشد که تربیت یافته این سرزمین شهید پرور و مجاهد پرور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور در عرصه جنگ نرم و شناختی؛ فرماندهان، افسران و جهادگران فی سبیل الله هستند که بایستی با استفاده از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها علاوه بر دفاع همه جانبه از ملت، منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، آرایش تهاجمی بگیرند تا بر دشمن غلبه نمایند.

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در شرایط کنونی، دستیابی به پیروزی در جنگ سخت و نیمه سخت وابستگی شدید به کارکرد هوشمندانه و هنرمندانه در عرصه جنگ نرم و شناختی در قبل، حین و بعد از هر اقدام دارد که چنانچه در این خصوص قصوری صورت پذیرد بسیاری از افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی از بین خواهد رفت؛ لذا ضرورت دارد مسئولان و فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها و با شناخت کافی از ضعف‌ها و نقاط آسیب دشمنان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آرایش جنگی مناسب اعم از دفاعی و تهاجمی، به صورت هوشمندانه، هدفمند و منسجم در این عرصه وارد شوند و متناسب با لایه ها و سطوح جنگ نرم و شناختی(احساسات و هیجانات، ادراک، اندیشه، افکار و رفتار) برنامه ریزی و اقدام نمایند.

وی با تشکر از همه مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور در تمام سطوح، اعم از راهبردی، عملیاتی و راهکنشی در تبیین اراده رهبری، نیروهای مسلح و ملت ایران در قبل، حین و بعد از عملیات غرور آفرین و دشمن شکن وعده صادق که امت اسلامی و ملت های آزادیخواه جهان را غرق در شادی و سردمداران کفر و نفاق، استکبار جهانی و صهیونیست‌ها را ذلیل، خوار و ناامید ساخت، بیان داشت: امید است این هماهنگی، همگرایی، وحدت و همدلی که در عملیات وعده صادق وجود داشت در تمام عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی تداوم داشته باشد.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902068

دیگر خبرها

  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است/ امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند
  • جهش تولید با کارگران بدون دغدغه معیشتی محقق می‌شود
  • وعده صادق رژیم اسرائیل را شکننده‌ تر کرد
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • مسئولان قانون را در اولویت امور خود قرار دهند
  • وعده صادق رژیم اسرائیل را شکننده‌تر کرد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم