Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@05:43:25 GMT

کشته شدن ۳ سرنشین پراید در تصادف جاده خور - طبس

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۸۳۴۶

کشته شدن ۳ سرنشین پراید در تصادف جاده خور - طبس

اجتماع > سفر - همشهری آنلاین:
دو حادثه رانندگی یکی در محور خور - طبس و دیگری در محور اردستان - مهاباد در استان اصفهان در مجموع چهار کشته و پنج نفر مصدم بر جا گذاشت.

به گزارش ايرنا، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز جمعه افزود: حادثه نخست ساعت 9 و 25 دقیقه بامداد امروز بین یک دستگاه تریلی و سواری پراید رخ داد که به محض اطلاع اورژانس 115 و واحد امدادی مربوط به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفور راستین گفت: در این حادثه یک زن، یک مرد و یک کودک در دم جان باختند.

وی اضافه کرد: همچنین یک مرد در این سانحه رانندگی مصدوم که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه، به وسیله واحدهای امدادی اورژانس به مرکز درمانی شادن خور منتقل شد.

همچنین در حادثه دیگر بر اثر واژگونی پراید در محور اردستان - مهاباد چهار نفر مصدوم و یک نفر جان خود را از دست داد که به گفته راستین بلافاصله پس از اعلام حادثه اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدومان را به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل کردند.

واژگونی خودرو یکی از معضلات محورهای ارتباطی جاده های کویری ایران به ویژه استان اصفهان است که باید برای رفع آن تدابیری اندیشید.

فوریت‌ های پزشکی شهرستان خور و بیابانک با برخورداری از چهار پایگاه و 21 نفر نیروی انسانی به صورت شبانه ‌روزی در حال ارایه خدمات به بیماران اورژانسی و مصدومان حوادث جاده ای است.
شهرستان کویری خور و بیابانک در 420 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.

در همین زمینه: چهار تخلف عامل ۸۰ درصد تصادفات جاده‌ای در کشور واژگونی خودرو در سبزوار ۶ کشته داشت کاروان عروسی حادثه‌ساز شد؛ ۱۷ مجروح بازنگری مجدد کروکی‌ها برای مقابله با تصادفات ساختگی ماشین عروس هنگام فیلمبرداری به دره رفت بیشترین تصادفات تیر ماه بین ساعت ۱۶ تا ۲۴ بود

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پراید چپ کرد (+ عکس)

به گزارش صدای ایران،از ایرنا،سید حمید حسینی روز شنبه افزود: این حادثه حوالی ساعت هشت و ۳۰ دقیقه امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان آمبولانس پایگاه اورژانس راسخی نیشابور و آمبولانس پایگاه اورژانس زعفرانیه سبزوار به صحنه حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه پنج نفر ارزیابی شد که اقدامات پیش بیمارستانی برای تمامی مصدومان این حادثه انجام شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور بیان کرد: ۲ مصدوم این حادثه در محل به صورت سرپایی درمان و سه مصدوم دیگر توسط آمبولانس پایگاه راسخی از اورژانس نیشابور و آمبولانس پایگاه زعفرانیه از اورژانس سبزوار به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس چهار شهرستان «نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه» را زیر پوشش دارد و به صورت شبانه‌روزی و رایگان به این جمعیت خدمات ارائه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت