Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@10:28:03 GMT

کل یوم عاشورا یعنی مقابله با ایرقدرت هاست

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۸۴۰۱

کل یوم عاشورا یعنی مقابله با ایرقدرت هاست

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام منصوری افزود: دستور این است که هر روز و در هرجا باید همان نهضت را ادامه بدهیم، همان برنامه را، امام حسین(ع) با عده کم همه چیزش را فدای اسلام کرد یعنی بنی امیه را تا ابد شکست داد.

وی ادامه داد: مردم ایران با رهنمودهای روشنگرانه و شجاعانه امام و مقتدای خود شرایط زمانه را همچون شرایط عصر امام حسین(ع) یافتند که سلطانی جائر در راس حکومت بود و همچون حکومت یزد به افساد فی الارض و حلال کردن حرام خد او حرام کردن حلال خدا می پرداخت به همین دلیل به امر رهبر خویش در مقابل این حکومت قیام کردند تا به توحید مولای خود حضرت امام حسین (ع) هم رتبه با آن حاکم ظالم قرار نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام منصوری اضافه کرد:  در حال حاضر هم هر روز ما شاهد ورود پیکرهای شهدا هستیم ولی متاسفانه بعضی منافقین جنایت ها و خیانت های رژیم پهلوی را مخفی می کنند و به کارهای آن ها آب پاک می ریزند .

وی ضمن محکوم کردن حادثه حمله به کنسولگری ایران در بصره گفت: فتنه گری بیگانکان در بصره برای ایجاد اختلال در روابط ایران و عراق تلاش می کردند در حالیکه ملت ایران وعراق برادر هستند مردم اعتراض به حق داشتند و مطالبه گری می کردند ولی اغتشاشگران این حرکت آرام را به مساله ضد امنیتی و آشوب تبدیل کردند.

حجت الاسلام منصوری اظهارداشت: باید بصیرت داشته باشیم می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند در منطقه پخش شده اند فقط می خواهند نقشه های شیطانی آمریکا را عملی و اجرایی کنند ولی الحمداله ناکام مانده اند و ناکام خواهند ماند می خواهند با این کار خودشان اربعین پیش رو که میلیون ها زائر به کربلا معلی اعزام می شوند کمرنگ کنند اما عزاداران و شیعیان چشم دشمنان را کور خواهند کرد .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۸۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900096

دیگر خبرها

  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد