Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@03:17:20 GMT

کاشت ماری جوانا در پشت بام خانه یک تهرانی + تصویر

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۸۴۱۷

کاشت ماری جوانا در پشت بام خانه یک تهرانی + تصویر

مرد جوانی که در پشت بام منزل مسکونی خود ماری جوآنا پرورش می‌داد، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ عباس مرادی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران در رابطه با دستگیری فردی که در منزل خود گیاه گراس پرورش می‌داد، اظهار کرد: طبق گزارشات مردمی با خبر شدیم که یک جوان در پشت بام منزل پدری خود در محله نیاوران گیاه مخدر گراس(ماری جوآنا) پرورش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پس از اخذ حکم قضایی، ماموران پلیس وارد منزل این جوان شده و اتاقک کوچکی که در پشت بام خانه او قرار داشت را شناسایی کردند.

سرهنگ مرادی در ادامه گفت: این فرد اتاقک خود را زرورق کاری کرده بود و به وسیله مهتابی‌های ویژه و نور آفتاب توانسته بود به داخل اتاقک خود نوررسانی کند.

در ادامه این فرد در رابطه با فعالیتش در این اتاقک گفت: من مهندس کشاورزی هستم و برای انجام تحقیقات و آزمایشات خود در این اتاقک گیاهان بسیاری مانند بلوبری، زعفران و توت فرنگی را پرورش می‌دهم.

سرهنگ مرادی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: از آنجا که پرورش موادمخدر جرم است، این فرد به دلیل پرورش گیاه مخدر گراس در منزل مسکونی خود دستگیر شده است و پرونده او پس از بررسی‌های بیشتر، به مقام قضایی جهت صدور حکم ارسال خواهد شد.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان

سرهنگ جواد مراونه گفت: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت جمع آوری قلیان و برخورد با صنوف متخلف در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران کلانتری ۱۴ کوت درراستای اجرای این طرح پس ازهماهنگی بامرجع قضائی ۴ واحدقهوه خانه متخلف را پلمپ و تعداد ۸۷ جام قلیان جمع‌آوری کردند.

سرهنگ مراونه ادامه داد: متصدیان این واحد‌های صنفی متخلف پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان در پایان با تأکید بر استمرار اینگونه طرح‌ها در شهرستان به خانواده‌ها توصیه می‌کند: بیشتر از همیشه مراقب فرزندانشان باشند تا در این روزه‌ها که مدارس و مراکز آموزشی تعطیل هستند قهوه خانه‌ها و قلیان سرا‌ها به پاتوق آنها تبدیل نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • روش‌های تکثیر گیاه برگ انجیری در خانه
  • تهرانی‌ها امروز در خانه نمانید
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • قتل خشن دو برادر تهرانی با وینچستر در نمایشگاه خودرو
  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است