Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:37:22 GMT

14 زن سخنگوی نتانیاهو را به تجاوز جنسی متهم کردند

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۸۴۷۹

14 زن سخنگوی نتانیاهو را به تجاوز جنسی متهم کردند

تهران- ایرنا- شبکه خبری اسکای نیوز عربی به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش داد' دیفید کیس' سخنگوی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل اتهام تجاوز جنسی به 14 زن ،مجبور به ترک پست خود شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، یک رسانه صهیونیستی فاش کرد که 'جولیا سالازار' نامزد انتخابات سنای ایالتی نیویورک و13 زن دیگر از جمله خبرنگار روزنامه آمریکایی 'وال استریت ژورنال' سخنگوی نخست ‌وزیر این رژیم را به آزار جنسی متهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از انتشار خبر آزار جنسی «جولیا سالازار» نامزد انتخابات سنای ایالتی نیویورک توسط سخنگوی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، خبرها حاکی از آن است که او حداقل ۱3 زن دیگر را هم مورد آزار جنسی قرار داده است.
سالازار دختر ۲۷ ساله و نامزد انتخابات مجلس سنای ایالتی نیویورک روز گذشته از آزار جنسی خود توسط یکی از سخنگویان نتانیاهو خبر داد. به گفته وی،کیس ۵ سال قبل او را مورد آزار جنسی قرار داده است.
سالازار نخستین بار این اتهام ها را در سال 2016 علیه سخنگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی مطرح کرد. در آن زمان او در پیامی که در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد، گفته بود در سال 2013 در آپارتمان کیس در نیویورک مورد آزار جنسی قرار گرفته است. این اتهام ها در سال 2016 در رسانه‌های رژیم صهیونیستی مطرح شد، اما در آن زمان به هویت سالازار اشاره نشد.
روزنامه صهیونیستی 'تایمز اسرائیل' به نقل از رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سخنگوی نتانیاهو تمامی اتهام های مطرح شده از سوی 'سالازار' را رد و اعلام کرده است در ملاقات آنها هیچ اجباری وجود نداشته است. پس از آنکه وب سایت 'دیلی کالر' در تماس با 'سالازار ' برای علنی کردن این اتهام ها او را تحت فشار قرار داد، وی مجبور به طرح این موضوع در رسانه‌ها شد.
روزنامه صهیونیستی 'تایمز اسرائیل' گزارش داد که حداقل ۱4 زن با آزار جنسی سخنگوی نتانیاهو روبه رو شده‌اند و از میان آنها دو نفر از جمله سالازار و 'شیندی رایس' خبرنگار روزنامه آمریکایی'وال استریت ژورنال' این موضوع را علنی کرده‌اند.
رایس در یک توئیت اعلام کرده که سخنگوی نتانیاهو، او را نیز مورد آزار جنسی قرار داده است.
روزنامه صهیونیستی 'تایمز اسرائیل' گزارش داد: در مجموع 14 زن ِیِس سخنگوی نتانیاهو را به رفتار نامناسب نسبت به خودشان و دیگر زنان متهم کرده‌اند.
طبق این گزارش، 'کیس' دو ایمیل عذرخواهی به زنانی که مورد آزار جنسی قرار داده، ارسال کرده است ایمیل‌هایی که به رویت روزنامه صهیونیستی'تایمز اسرائیل' رسیده است.
سخنگوی نتانیاهو در واکنش به خبر این رسانه صهیونیستی باز هم موضوع آزار جنسی را تکذیب کرد و گفت :این اتهام‌ها کاملا گمراه کننده بوده و بسیاری از آنها کاملا نادرست است.
شبد**خاورم** 1453 **1010

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي 14 زن تجاوز سخنگوي نتانياهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: اسرائیل راهی جز مذاکره ندارد

«غازی حمد» از رهبران جنبش حماس فلسطین امروز جمعه تأکید کرد که صهیونیست ها، هیچ راهی جز مذاکره پیش روی خود ندارند و هر گونه عملیات در «رفح» هیچ سودی برای آنان به همراه نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، حمد با بیان اینکه استفاده از کارت رفح برای فشار به حماس، هیچ سودی نخواهد داشت و موضع این جنش را نیز تغییر نخواهد داد، گفت: اسرائیل از ورود به رفح هیچ سودی نخواهد برد؛ زیرا یک بار دیگر مانند غزه، غرق خواهد شد.

وی همچنین تأکید کرد که اگر اسرائیل تصمیم بگیرد وارد رفح شود، حماس، برای مقابله با این رژیم آمادگی بالایی دارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی جمعه شب اعلام کردند که مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسیده است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که کابینه جنگ ۱۲ روز است که درباره پرونده اسیران مقاومت در نوار غزه بحثی نکرده و مذاکرات و جنگ به بن بست رسیده است.

در همین رابطه پایگاه خبری واللا رژیم صهیونیستی هم گزارش داد که تصویر پیروزی کامل که بنیامین نتانیاهو وعده آن را داده بود، بین ساحل غزه و شهرک تخلیه شده المطله درهم شکست و پس از گذشت بیش از نیم سال از جنگ، کابینه رژیم صهیونیستی هنوز نتوانسته سیاست یا استراتژی مرحله بعد از جنگ را ارائه دهد.

بر اساس این گزارش، در چنین شرایطی، حماس ثابت و پابرجا مانده و دوباره به قدرت بازگشته و نتانیاهو به خاطر عدم فروپاشی ائتلاف خود، از اتخاذ تصمیم‌های سیاسی سخت خودداری می‌کند و همه را بلاتکلیف نگه داشته است.

همچنین روزنامه عبری زبان معاریو نیزگزارش داد که نتانیاهو، بنی گانتس، یوآو گالانت و هرتزی هالوی توانستند اوضاع را پیچیده کنند و هیچ نگرش راهبردی برای نابودی حماس و حزب الله که شهرک‌های صهیونیستی در شمال را هدف قرار می‌دهد، ندارند اما خط پایان این اوضاع پیچیده و درهم همچنان دور است زیرا ایران وارد معادله شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • نتانیاهو احتمالا بازداشت شود
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • حماس: اسرائیل راهی جز مذاکره ندارد