Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با اجرای رزمایش اقتدار عاشورائیان محمد رسول الله(ص) در شیراز، پیکرهای مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس بر دستان بسیجیان تشییع شد.

به گزارش ایسنا، صبح جمعه 23 شهریور و همزمان با برگزاری رزمایش اقتدار عاشورائیان محمدرسول الله(ص) 2 در شیراز، پیکر مطهر 2 شهید گمنام نیز تشییع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت احمدبن موسی(ع) در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام و برگزاری رزمایش محمد رسول الله(ص) در سخنانی گفت: بسیج دارای فرهنگی عاشورایی است و شهدای گمنام خود سندی تمام کننده بر این واقعیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی افزود: فرهنگ حاکم بر بسیج، فرهنگی است عاشورایی و شهدای گنام حاضر در رزمایش خود سندی تمام کننده بر این واقعیت است.

وی با اشاره به رشادت­ها و ازخودگذشتگی بسیجیان در دفاع مقدس بیان داشت: همین بسیجیان عزیز و شهید بودند که با دستان خالی جلوی هجمه استکبار ایستادند و با گرفتن اسلحه از دشمن در نبردها توانستند از ایران اسلامی و انقلاب دفاع کنند.

خسروانی گفت: انقلاب اسلامی با روحیه بسیجی نه تنها توانست از خود دفاع کند بلکه اکنون توانسته است فرهنگ بسیجی عاشورایی خود را به بیرون از مرز­ها انتقال دهد و هر تجاوزی را با موشک­های نقطه زن جواب دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت احمد بن موسی(ع) در ادامه افزود: بسیجیان ناحیه احمد بن موسی(ع) در چهار گردان به استعداد 1000نفر بسیجی تا پایان امروز به رزمایش خود ادامه می­یابد و به اهداف از پیش تعیین شده در رزمایش دست خواهیم یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام مراسم تشييع پيكر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی بعد از ۴۰ سال

مردم ولایتمدار وهمیشه در صحنه شهرستان طبس گلشن  پیکر شهید "محمد مهدی فانی" از شهدای دوران دفاع مقدس را که بعد از ۴۰ سال شناسایی شد، تشییع و بدرقه کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از طبس، مراسم تشییع شهید محمد مهدی فانی روز جمعه 14 اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز جمعه از محل مسجد جامع طبس به سمت میدان امام خمینی (ره) بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان طبس برگزار شد تا برای تشییع و خاکسپاری به زادگاهش، شهرستان بشرویه رهسپار شود.

پیکر مطهر این شهید تازه تفحص شده‌ روز گذشته با استقبال خانواده معظم شهید و جمعی از مسئولان وارد فرودگاه شهدای طبس شد و مردم در آستان مبارک امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) با این شهید والامقام وداع کردند.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید دفاع مقدس قرار است روز شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از میدان امام خمینی (ره) به سمت حسینیه گلزار شهدا بشرویه برگزار شود.

پیکر مطهر این شهید والامقام در جریان تفحص از منطقه عملیاتی فکه پیدا و بتازگی با آزمایش DNA شناسایی شد.محمد مهدی فانی متولد 24 دی 1341 در شهرستان بشرویه است که سال 1362 در منطقه شرهانی به شهادت رسید.

پیکر شهید رجب حسین‌زاده از شهدای دفاع مقدس نیز سال گذشته پس از گذشت 40 سال از طریق آزمایش DNA شناسایی و پس از تشییع باشکوه در گلزار شهدای بیرجند به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/250

 

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند
  • تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، هم اکنون در همدان
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی بعد از ۴۰ سال