Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@15:44:45 GMT

دیدن آل پاچینو در تئاتر پاریس | ۹۵۰ یورو

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۸۵۹۱

دیدن آل پاچینو در تئاتر پاریس | ۹۵۰ یورو

فرهنگ > هنر - همشهری آنلاین:
قیمت گزاف بلیت های تئاتر آل پاچینو در ماه آینده میلادی در پاریس بسیاری از هواداران را ناامید کرد.

به گزارش مهر به نقل از منابع فرانسوی، آل پاچینو هنرپیشه نامدار سينماي آمریکا در روزهای ۲۲ و ۲۳ اکتبر در تئاتری در پایتخت فرانسه اجرا خواهد داشت. او در این نمایش به بازگویی نکات برجسته دهه‌ها فعالیت بازیگریش می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این ۲ شب نمایش، حدود ۲ هزار صندلی از روز سه‌شنبه در اینترنت در معرض فروش قرار داده شد. بلافاصله در ساعات اولیه بلیت‌های ۹۰، ۱۹۰ و ۳۷۰ یورویی این نمایش به پایان رسیدند و اکنون تنها امکان خرید بلیت های گران قیمت ۵۵۰ تا ۹۵۰ یورویی وجود دارد. این قیمت های گزاف بسیاری از هواداران را که امید بسیاری برای دیدن زنده پاچینو در پاریس داشتند ناامید کرده است. به خصوص زمانی که بدانیم این قیمت برای بسیاری از اهالی ساکن پاریس که در آن گران‌ترین اپراها و نمایش‌ها بین ۲۵۰ تا ۳۵۰ یورو تخمین زده می‌شود بسیار سنگین است.

در صفحات اجتماعی توییتر بسیاری از کاربران با بیان اینکه ترجیح می‌دهند پول را صرف هزینه تغذیه فرزندان شان یا اجاره بها کنند تا این که به این تئاتر بروند، به قیمت بلیت‌ها واکنش نشان دادند.

سوال اینجاست چقدر حاضرید برای نمایش آل پاچینو در پاریس پول پرداخت کنید؟ بین لذت بردن به مدت یک ساعت و غذا خوردن برای ۲ سال، با وجود نارضایتی عده زیادی از مردم باید گفت بسیاری گزینه اول را انتخاب می‌کنند.

در همین زمینه: اعلام آمار تماشاگران تئاتر | شهریور ۹۷ اعلام برنامه‌های همایش تئاتر مردمی پیاده روی اربعین هنرمندان بازداشت شده تئاتر آزاد می‌شوند

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روزهای پایانی اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هیات داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌ عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی»، «هر کسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب‌کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس از امیرحسین میرزائی است.

کد خبر 6089905 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • (ویدئو) مقایسه‌های دردآور مهران مدیری از قیمت‌های امروز با ۲۰ سال گذشته / مسئولین با دیدن این ویدئو بایدآب شوند!
  • «آکادمی پرندگان» بیش از ۵۰ میلیون تومان فروخت
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • درآمد ۷۰۰ میلیونی «گالیله»!/ «آکادمی پرندگان» ۵۰ میلیون فروخت
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی