Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:59:05 GMT

انفجار بمب در پیشین پاکستان سه کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۸۶۷۶

انفجار بمب در پیشین پاکستان سه کشته برجا گذاشت

اسلام آباد - ایرنا - انفجار بمب کنار جاده ای در مسیر تردد نیروهای امنیتی شهر « پیشین» ایالت بلوچستان پاکستان، به کشته شدن سه نیروی امنیتی این ایالت و زخمی شدن سه نیروی دیگر منجر شد.

به گزارش عصر جمعه ایرنا به نقل از تلویزیون «جیو» پاکستان ، «امیر زمان کاکر» دستیار شهربانی شهر «پیشین» در این اقدام تروریستی و انفجار بمب در مسیر تردد خودرو مورد سو قصد قرار گرفته بود که وی در این خودرو حضور نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس گزارش تلویزیون جیو پاکستان، این بمب در یک دستگاه موتور سیکلت جاسازی شده بود و زخمی های این حادثه به بیمارستانی در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان منتقل شدند.
تاکنون فرد یا گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.
بر اساس این گزارش، «وقار خورشید» قائم مقام شهربانی پیشین ایالت بلوچستان این اقدام تروریستی را تائید کرد.
همچنین بیست و نهم مرداد سال جاری، انفجار بمب در مسیر نیروهای نظامی پاکستان که در حال عبور از شهر «کویته» مرکز ایالت بلوچستان بودند، دست کم 11 زخمی بر جای گذاشت.
انفجار بمب در روز سوم مرداد امسال همزمان با برگزاری انتخابات سراسری پاکستان در نزدیکی یک حوزه اخذ رای کویته، 31 تن کشته و 30 تن دیگر زخمی شدند.
ایالت بلوچستان بزرگ‌ترین ایالت کشور پاکستان است و حدود ۴۴ درصد از خاک این کشور را در برمی‌گیرد.
شبد**آساق**6125**1010

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انفجار بمب پيشين پاكستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت

رضا عقیلی مسئول روابط‌عمومی شبکه‌ بهداشت‌و‌درمان مهاباد گفت: حادثه رانندگی در جاده مهاباد - سردشت بر اثر برخورد یک دستگاه سایپا و نیسان پاترول در نزدیکی روستای "گلیار" روی داد.

وی ادامه داد: عوامل اورژانس با حضور به موقع در صحنه تصادف، مصدومان را از داخل خودرو‌ها خارج و پس از مداوای اولیه به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان منتقل کردند.

مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد اضافه کرد: متاسفانه در این حادثه یکی از سرنشینان در صحنه تصادف جان خود را از دست داده و ۳ نفر دیگر از سرنشینان هم زخمی هم پس از مداوا در بیمارستان هم اکنون ترخیص شدند.

عقیلی اضافه کرد: علت اصلی این حادثه توسط پلیس راه آذربایجان‌غربی در دست بررسی است.

جاده مهاباد- سردشت در جنوب آذربایجان‌غربی با ۱۲۵ کیلومتر طول، به دلیل عرض کم و داشتن پیچ‌های متعدد یکی از خطرناکترین محور‌های استان به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • انفجار مین در شمال غرب پاکستان/ ۳ نفر کشته و زخمی شدند
  • داعش مسئولیت انفجار شب گذشته در کابل را برعهده گرفت
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند
  • ۱۸ کشته و زخمی درپی تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا
  • (ویدئو) تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۲ نفر کشته و ۱۶ تن زخمی شدند