Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آبی های لندن در مورد وضعیت تیمش صحبت کرده است.

طرفداری- تیم فوتبال چلسی در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس باید به مصاف تیم فوتبال کاردیف سیتی برود. شاگردان ساری در این فصل عملکرد و شروع بسیار عالی داشته اند و هر 4 بازی نخست خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند.

به نقل از فوتبال لندن، ساری در مورد بازی تیمش مقابل کاردیف و وضعیت مصدومیان تیمش صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر خوب در مورد فابرگاس است. او مشکلی ندارد و با تیم تمرین کرده است. حال او تنها باید وضعیت جسمانی خودش را بهبود ببخشد و در چند روز و چند هفته آینده قادر به بازی کردن خواهد بود. امرسون، زاپاکاستا و لوفتوس چیک دیروز کمی مشکل داشتند، از وضعیت امروز آن ها مطلع نیستم و در این مورد باید با دکتر تیم صحبت کنم. فکر می کنم فابرگاس روی نیمکت حضور داشته باشد ولی باید با او صحبت کنم.

وی در مورد احتمال مربی شدن جان تری نیز گفت:

آخرین بار که با او صحبت کردم، او گفت که می خواهد یک فصل دیگر نیز بازی کند. من وضعیت او را نمی دانم ولی چلسی قطعا خانه او است. ما باید در این مورد صحبت کنیم اما او به من گفت که می خواهد بازی کند اما برای من و برای همه در این باشگاه او یک فرد الهام بخش است. اگر بخواهد بازی کند، نظر او مهم است و اگر بخواهد به ما کمک کند، من بسیار خوشحال می شوم.

وی در مورد تعطیلات بازی های ملی نیز گفت:

این بازه برای من و برای هر مربی بسیار سخت است. فکر می کنم فیفا باید چیز هایی را در مورد تیم های ملی تغییر بدهد. وجود 4 یا 5 وقفه بازی های ملی کار را بسیار سخت می کند. شاید بهتر باشد این بازی های ملی به بعد از برگزاری لیگ ها منتقل شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا در زمان وقفه بازی های ملی باشگاه را ترک کرده است، گفت:

خیر من تمام این مدت اینجا بودم.

وی در مورد قهرمان این فصل هم گفت:

در حال حاضر می گویم لیورپول یا منچسترسیتی. ما نیاز داریم که به سطح بالاتری از بازی برسیم. ما باید بهتر شویم و توان این کار را هم داریم. در فاز دفاعی همچنان تیم مستحکمی نیستیم و باید بهتر شویم و بهر خواهیم شد.

فکر می کنم فردا بازی سختی خواهیم داشت، خصوصا این اولین بازی بعد از تعطیلات است و از لحاظ ذهنی کار سخت است. ما در مقابل یک تیم فیزیکی بازی می کنیم اگر می خواخیم امتیاز به دست آوریم باید نمایش خوبی ارائه دهیم. باید بر سر همه توپ ها بجنگیم و برنده هر توپ باشیم و جایگری های مناسبی داشته باشیم. 

وی در مورد اینکه سیگار را ترک کرده است یا نه گفت:

هنوز نه. پدرم 20 سال این را به من گفت اما متاسفانه در حال حاضر قادر به کنار گذاشتن سیگار نیستم.

وی در پاسخ به اینکه چه کسی کاپیتان تیم خواهد بود نیز گفت:

من نظراتی دارم و باید رو در رو با بازیکنان و باشگاه صحبت کنم. در حال حاضر آزپیلیکوئتا کاپیتان تیم است. وقتی تصمیم نهایی گرفته شد، به شما خواهم گفت.

 

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مدت‌هاست که گوشزد می‌کنم ما وضعیت خوبی نداریم و کاهش انگیزه ما در بازی باعث شده که آنچنان که باید نتوانیم امتیاز کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، رضا عنایتی شامگاه -سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت- در نشست خبری بعد از بازی با تیم شمس‌آذر اظهار کرد: مدت‌هاست که گوشزد می‌کنم ما وضعیت خوبی نداریم و کاهش انگیزه ما در بازی باعث شده که آنچنان که باید نتوانیم امتیاز کسب کنیم.

وی اضافه کرد: تیم شمس آذر از تاکتیک مهم خود یعنی استفاده از توپ‌های بلند در این بازی استفاده کرد و انگیزه بالای بازیکنان موجب شد که سه امتیاز بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: در این بازی دقیقه ۹۰ گل زدیم و دقیقه ۹۲ گل خوردیم که نشان می‌دهد ما تمرکز کافی نداشتیم، به هر حال بازی همیشه یکسان پیش نمی‌رود و روزهای خوب و بد وجود دارد.

عنایتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به وضعیت داوری بازی اشاره کرد و گفت: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم، چون می‌دانم که مباحث به حاشیه رانده می‌شود، به هر حال من ۲۰ دقیقه کنار زمین ساکت بودم و سعی کردم صحبت نکنم، اما خب بعضی مواقع شرایطی پیش می‌آید که امکان سکوت وجود ندارد.

وی درباره تنشی که بین او و دقیقی سرمربی شمس آذر ایجاد شده بود، عنوان کرد: همیشه شرایط بازی به گونه‌ای است که باید طرف مقابل خودت را آنالیز کنی تا ببینی با چه کسی بازی می‌کنی، تنش‌ها نیز اتفاق می‌افتد، اما خوب آخر بازی این من بودم که به سمت دقیقی رفتم و کینه‌ای از کسی نداریم.

کد خبر 749544

دیگر خبرها

  • علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!