Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:22:48 GMT

پیگیر یافتن ضارب طلبه مشهدی هستیم

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۹۰۵۷

پیگیر یافتن ضارب طلبه مشهدی هستیم

مشهد - ایرنا - مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: مدیریت حوزه با عنایت به بهبود حال «محمد تولایی» طلبه مضروب مشهدی و درمان شایسته او توسط تیم پزشکی، برای رسیدگی امنیتی و قضایی پرونده و یافتن فرد ضارب وی پیگیری می کند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه خراسان رضوی در روز جمعه، آیت الله سیدمصباح عاملی با حضور در بیمارستان قائم مشهد بر بالین طلبه مجروح مشهدی حاضر شده و روند درمان وی را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با دعا برای شفای عاجل این روحانی جوان، با برادر وی و نیز حجت‌الاسلام خدابخشیان، مدیر مدرسه علمیه نورالرضا (ع) گفتگو کرد.
مدیر حوزه علمیه خراسان پیگیر جریان مداوا از طریق تیم پزشکی و وضعیت جسمانی و درمانی «محمد تولایی» شد و رسیدگی کامل و عاجل قضایی این پرونده را مورد تاکید قرار داد.
آیت الله عاملی تاکید کرد: تلاش بیشتر برای بهبود وضعیت طلبه مجروح به پزشکان توصیه و از آنان خواسته شده است تا همه تلاش خود را در این راستا به کار برند.
وی همچنین، با اشاره به پیگیری های حوزه علمیه خراسان از روز نخست این واقعه و حضور نمایندگان آن در بیمارستان های امدادی شهید کامیاب و قائم (عج)، گفت: این اتفاق از دو بُعد درمانی و امنیتی مورد تاکید حوزه علمیه خراسان بوده و از همان ابتدا پیگیری های لازم صورت گرفته و با مراکز و نهادهای مربوطه رایزنی لازم شده است.
حجت الاسلام «محمد تولایی»، پس از حمله تروریستی و اصابت چاقو به ناحیه سینه، تحت درمان در بیمارستان شهید کامیاب (امدادی) قرار گرفت که با مداوای اولیه، حال وی از سوی تیم پزشکی مساعد اعلام شده و ماجرای ترور از زبان خود وی بازگو می شود.
پس از گذشت 2 روز و وخامت ناگهانی حال وی، این طلبه برای جراحی عمل قلب باز به بیمارستان قائم (عج) منتقل شد که پس از آن، متاسفانه حال وی نامساعد اعلام شده است.
7489/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوزه علميه روحاني مضروب مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس بیمارستان رازی قائم شهر گفت: این دستگاه ام. آر. آی پیشرفته با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران از طریق بانک جهانی تهیه شده است.

دکتر اولادی افزود دستگاه ام. آر. آی پیشرفته، جدیدیدترین و به روز‌ترین دستگاه ام. آر. آی بدون نیاز به " گاز هلیوم " دوره‌ای است که از سوی بانک جهانی به بیمارستان رازی قائم شهر اهدا شده است.

رئیس بیمارستان رازی قائم شهر، نداشتن محدویت وزنی برای بیماران خاص سنگین وزن درانجام ام. آر. آی و بی نیازی این دستگاه به گاز هلیوم با فناوری جدید و بهره مندی ازکیفیت تصویر بالا رااز مزیت‌های این دستگاه پیشرفته نسبت به دستگاه‌های مشابه ام. آر. آی اعلام کرد.

دکتر اولادی، قیمت دستگاه ام. آر. آی پیشرفته نصب شده در بیمارستان رازی قائم شهر را بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد که ازمحل اعتبارات بانک جهانی در دوره کرونا تامین و به این مرکز درمانی اهدا شده است.

رئیس بیمارستان رازی قائم شهریادآور شد، هزینه نگهداری این دستگاه به دلیل عدم لزوم خرید گازهلیوم، پائین‌تر ازدیگر دستگاه‌های مشابه و کیفیت تصاویر آن هم با توجه به پیشرفته بودن بسیار بالاا ست وبا این فناوری برتر، شاهد رشد کیفی خدمات‌رسانی پاراکلینیک به بیماران در بیمارستان رازی قائم شهرخواهیم بود.

دیگر خبرها

  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته
  • ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • چگونه طلبه شویم؟
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان