Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@10:08:05 GMT

مناطق کم برخوردار محور اصلی توزیع کالاهای اساسی هستند

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۹۱۱۲

مناطق کم برخوردار محور اصلی توزیع کالاهای اساسی هستند

مشهد- ایرنا- مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در چارچوب تنظیم بازار و ممانعت از فشار اقتصادی بر دهکهای پایین جامعه محور اصلی توزیع کالاهای اساسی حاشیه شهر مشهد و مناطق کم برخوردار در سطح استان خواهند بود.

علی رسولیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس دستور استاندار خراسان رضوی کالاهای اساسی مورد نیاز عموم مردم در این استان تامین شده و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بر این اساس آنچه و در حیطه اختیارات و توانمندیهای خراسان رضوی برای توزیع کالاهای اساسی 'کمیته توزیع کالا' با محوریت سازمان صنعت، معدن و تجارت تشکیل شده است. این کمیته افراد نیازمند و دهکهای پایین جامعه را شناسایی می کند و بر اساس اختیارات استانی و در تعامل با واحدهای تولیدی یک کانال توزیع مشخص تعریف می شود.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: طرح مشخصی برای توزیع کالا در استان در دست تهیه و بر این اساس قرار است کمکهای نقدی به دهکهای پایین جامعه ارائه شود.
وی افزود: بر اساس مکاتبات استاندار خراسان رضوی با هیات دولت، درخواست شد این استان سهم بیشتری از کالاهای اساسی داشته باشد تا در ایام محرم و صفر توزیع کالای بیشتری در خراسان رضوی صورت گیرد و از این حیث دهکهای پایین دچار مشکل نشوند.
رسولیان ادامه داد: به منظور تنظیم بازار از چند هفته پیش توزیع مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد و همچنین گوشت گرم در خراسان رضوی آغاز شده است.
خراسان رضوی شش میلیون 400 هزار نفر جمعیت دارد.
7489/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد توزيع كالاهاي اساسي مناطق كم برخوردار خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۹۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری‌جهرمی: کاهش مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070415 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های خدمات بین راهی دیگ رستم متحول می شود
  • واگذاری ۳۷ هزار و ۵۲۸ مورد انشعاب برق در خراسان رضوی
  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • میزان اختصاص ارز واردات و نرخ آن اعلام شد
  • کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی
  • آغاز پرداخت ارز کالاهای اساسی از دو روز دیگر
  • بهادری‌جهرمی: کاهش مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو