Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@14:10:08 GMT

تهدید وزیر اطلاعات ‌اسرائیل علیه ایران

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۹۱۶۵

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی ایران را به واکنش نظامی تهدید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از تایمز آو اسرائیل، اسرائیل کاتز، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران که گفته بود امیدوار است توافق هسته‌ای ایران و قدرت‌های جهانی ادامه یابد، در غیر این صورت برنامه هسته‌ای این کشور تسریع خواهد شد، مدعی شد: اگر ایران به فعالیت خود در این زمینه ادامه دهد، با "تهدید مستقیم آمریکا و متحدانش" روبه رو خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، صالحی در گفت و گوی اختصاصی خود با آسوشیتدپرس از تلاش ایران برای ساخت یک تاسیسات جدید در سایت غنی‌سازی اورانیوم فردو سخن گفت که قرار است سانتریفیوژهای پیشرفته بیشتری تولید کند. این ماشین‌ها از طریق گردش سریع هگزافلوراید ورانیوم، اورانیوم را غنی‌سازی می‌کنند.

طبق توافق هسته‌ای، ایران محدود به استفاده از سانتریفیوژهایی با مدل پایین‌تر، موسوم به IR-1s است اما این تاسیسات جدید به ایران اجازه می‌دهد مدل‌های پیشرفته ترM IR-2 ، IR-4 و IR-6 را تولید کند که اورانیوم را به سرعت بسیار بالاتری غنی‌سازی می‌کند.

صالحی تصریح کرد: اگر ما قرار باشد به عقب بازگردیم و از توافق هسته‌ای خارج شویم، به‌طور قطع به نقطه‌ای که قبلا بودیم بازنمی‌گردیم. ما به‌طور حتم در موضعی بسیار بسیار بالاتر قرار خواهیم گرفت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اسرائیل ایران علی اکبر صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۹۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات و تصاویر تلویزیون قطر از حمله ایران به اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 31 شبکه العربی قطر با پخش گزارشی پژوهشی درباره حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، جزئیات جالب توجهی از زمان آغاز عملیات، موشک‌های مورد استفاده، نقاط برخورد و دیگر جزئیات را منتشر کرده است. این گزارش جالب که تابناک لزوماً آنچه مطرح شده را نمی‌تواند تایید کند، با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم
  • مراحل آماده‌سازی موشک‌های ایران قبل از شروع عملیات انتقامی ایران علیه اسرائیل و نوشته‌های روی موشک‌ها + فیلم
  • توافق سازش عربستان با اسرائیل در نقاط پایانی خود قرار دارد
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • اطلاعات و تصاویر تلویزیون قطر از حمله ایران به اسرائیل
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل : اگر کابینه نتانیاهو توافق تبادل [اسرا] را نپذیرد، سرنگون می‌شود
  • نتانیاهو توافق را نپذیرد سرنگون می‌شود
  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • اسرائیل : در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا، عملیات رفح را به تعویق می‌اندازیم