Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@20:38:41 GMT

سارقی که فقط از آقایان موبایل قاپی می کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۹۳۱۵

سرهنگ اردشیر نادری رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر از دستگیری یک موبایل قاپ در یافت آباد خبر داد و اظهار کرد: فردی ۲۹ ساله با استفاده از یک موتور سیکلت آپاچی سبز رنگ اقدام به موبایل قاپی در محدوده یافت آباد در خیابان مقدم کرده می کرد.

وی افزود: مالباخته که فردی ۵۵ ساله است پس از سرقت گوشی وی توسط سارق با ایجاد فریاد و سروصدا نظر شهروندان حاضر در صحنه را به خود جلب کرده و دیگران را از وقوع سرقت گوشی خود مطلع می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نادری گفت: عوامل گشت کلانتری ۱۶۱ ابوذر که در محل در حال گشت زنی بودند، متوجه سرقت تلفن همراه این شهروند توسط سارق موتور سوار شدند و طی یک تعقیب و مراقبت ۱۰۰ متری سارق تلفن همراه دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سارق اکثر سرقت های خود را در جنوب شهر انجام می داده است، افزود: سارق اولین سرقت خود را در سن ۲۰ سالگی انجام داده است و وی روزانه حدود ۳۰۰ هزار تومان درآمد دارد که تمام آن را صرف خرید مواد مخدر شیشه و هروئین و استعمال آن‌ها می‌کند و به ۷۰ فقره سرقت نیز اعتراف کرده است، سال گذشته نیز توسط پلیس بازداشت شده و حبس یک سال زندان در پرونده سارق نیز مشاهده شده است.

رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر گفت: گوشی های سرقت شده توسط سارق در میدان شوش با قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شده و سارق با پول فروش تلفن همراه سرقتی به تامین مواد مخدر مورد نیازش می پرداخته است.

سرهنگ نادری در اظهارات جالب توجهی که سارق به پلیس عنوان داشته است، گفت: وی مدعی است که اصلا از خانم هاسرقت نمی کند و دلیل عدم سرقت از خانم ها را نفرین آن‌ها عنوان کرد و گیرایی نفرین خانم ها را علت سرقت نکردن از آنها عنوان کرد و از آقایانی که سرشان در گوشی بوده در فرصت مناسب اقدام به سرقت و موبایل قاپی از آنها می کرده است.

وی در پایان گفت: پس انجام مراحل قانونی و تحقیقات کامل، پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: موبایل سرقت تلفن شهروند تلفن همراه درآمد مواد مخدر حبس زندان پول سارق کلانتری موبایل قاپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری ۷۹۸ سارق از ابتدای سالجاری تا کنون در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدرضا علیزاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و درخواست برای برخورد با پدیده سرقت‌ در شهرستان اسلامشهر، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیم‌های ویژه از ماموران پلیس قرار گرفت و در همین راستا نیز چندین طرح برای دستگیری سارقان و مالخران به اجرا درآمد. 

وی افزود: در این راستا با اجرای طرح های انتظامی و امنیت محله محور از ابتدای سال جاری تاکنون با اقدامات انجام شده از سوی ماموران ۷۹۸سارق اماکن خصوصی، محتویات خودرو و قاپ زن  و همچنین مالخر اموال مسروقه دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه متهمان به صدها فقره سرقت اعتراف کرده‌اند، گفت: برای این افراد پرونده قضایی تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده‌اند. همچنین طرح‌های پلیس برای برخورد با سارقان و مالخران همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • به دام افتادن کیف قاپ غیربومی در رشت
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • حرف‌های سریع‌ترین سارق خودرو ایران
  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • ماجرای سرقت مجسمه ۵ میلیاردی مرد مجسمه ساز چه بود؟