Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@21:07:41 GMT

معرفی برترین های رقابت های تور تنیس روی میز

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۹۴۳۵

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز گفت: در این رقابت های چهار روزه که  با حضور 172 پینگ پنگ باز از 28 استان کشور در دو بخش انفرادی و دو نفره در خانه تنیس روی میز اصفهان برگزار شد در بخش انفرادی  امین احمدیان ۱۷ساله در شرایطی که موفق به شکست افشین نوروزی کاپیتان تیم ملی ایران در نیمه نهایی شده بود، قهرمان و امیرحسین هدایی دوم شد و افشین نوروزی  و محمدعلی رویین تن  هم مشترک سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان حسنی افزود: همچنین در مرحله نهایی بخش دونفره هم، تیم افشین نوروزی و محمد علی رویین تن  سه بر یک  تیم میعاد لطفی و آرمان حاجی را شکست دادند و قهرمان شدند.

وی برگزاری تور ایرانی تنیس روی میز آقایان کشور امسال را  در 5 مرحله بیان کرد وگفت:  در پایان این رقابت ها برترین ها پس از محاسبه امتیازهای کسب شده انتخاب و به تیم ملی برای شرکت  در رقابت های جهانی اردیبهشت سال آینده در مجارستان معرفی می شوند.

رییس کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به حضور بیش از 95 درصد از برترین ها و رنکینگ داران کشور در این رقابت ها افزود: تنها نیما عالمیان به دلیل حضور در لیگ باشگاهی فرانسه و نوشاد عالمیان به دلیل خستگی بازی‌های آسیایی در این دوره حضور نداشتند.

مرحله سوم تور ایرانی تنیس روی میز آقایان کشور از 17 تا 20 مهر در استان قزوین برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صداوسیما تنیس انفرادی برترین ها کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در رقابتهای امروز چابکسوارارن با ۷۶ راس اسب از سه نژاد «ترکمن، دوخون و تروبرد» در هفت کورس شامل یک دور هزار متری و ۶ دور هزار و ۲۰۰ متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان رقابت کردند.

دور اول این رقابتها با برتری یاسر آموت با اسب کی شاد میر همراه بود.

دور دوم آرمین آق آتابای با اسب اسپارتاکوس ترکان برنده شد.

دور سوم و چهارم عبدالحلیم قبادی با اسب کازوکی و اسب اشلی رز عنوان نخست را کسب کرد.

ابراهیم قره داشلی با اسب کلیور ، بنیامین جرجانی با اسب نایس کاپ و محمدصفا مختوم نژاد با اسب آژاکس هم عنوانهای برتر دورهای پنجم ، ششم و هفتم را کسب کردند.

برای روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی بهاره گنبدکاووس مبلغ ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی برای مالکان، مربیان و چابک‌سواران اسب‌های برتر اهدا شد.

قرار است روزهای دوم و سوم مسابقات این هفته نیز به ترتیب جمعه ۳۱ فروردین و شنبه اول اردیبهشت در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شود.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌ های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس در روز دوم هفته دوم
  • معرفی برترین‌ های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس؛ روز دوم هفته دوم
  • معرفی برترین‌های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس؛ روز دوم هفته دوم
  • معرفی نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی برترین‌ها
  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • معرفی برترین های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان