Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی افعی ها می گوید ترکیب تیمش اینقدر مجهز و گسترده است که در هر بازی برای کسب سه امتیاز به میدان بروند.

طرفداری- در آستانه دیدار با پارما، لوچانو اسپالتی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت. همچون سایر تیم های بزرگ اروپایی، پس از دو هفته تعطیلی، 21 روز فشرده و حساس در انتظار اینتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو، اسپالتی گفت:

وضعیت لائوتارو مارتینز باید لحظه به لحظه بررسی شود. در مسیر بازگشت و ریکاوری است. هر بُعد از بررسی پزشکان، نقش مهم در برداشتن قدم بعدی و تصمیم گیری در مورد او دارد. آیا به بازی با تاتنهام می رسد؟ هنوز مشخص نیست؛ حداقل من نمی توانم در این مورد چیزی بگویم.

تیم باید برای دیدارهای آینده آماده شود. لازم است برای دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا آماده شویم. هر بازیکن باید در لحظه ای که به او نیاز داریم، آماده باشد.

گالیاردینی؟ فردا او بازی خواهد کرد. متاسفم که روبرتو از لیست لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت. چنین چیزی به معنی این نیست که ما او را (از نظر فنی) رد کرده ایم بلکه باید از بین 6 بازیکن سه نفر را انتخاب می کردیم و چاره ای نداشتیم. گالیاردینی بازیکن فوق العاده ای است.

ناینگولان؟ او همچون بسیاری از بازیکنان اینتر، مهره بسیار قدرتمندی است. شما نمی توانید در اینتر توپ بزنید و قدرتمند نباشید. او یکی از افرادی است که می تواند در زمین تفاوت را رقم بزند.

ایکاردی؟ او فقط یک جلسه با ما تمرین کرده است. فردا دوباره وضعیتش را ارزیابی می کنیم اما این موضوع را در نظر داریم که باید طی چند روز آینده، دو بار به میدان برویم.

تیم در وضعیت خوبی به سر می برد. اخیرا مشکلاتی داشتیم اما مربوط به گذشته است. به خوبی از این مشکلات آگاه بودیم. دیدار فردا بسیار مهم است چراکه می خواهیم تیم به خوب بازی کردن و برنده شدن عادت کند. لازم است که نشان بدهیم در مسیر درستی حرکت می کنیم.

ترکیب گسترده و با کیفیتی در اختیار داریم که به ما اجازه می دهد در مقاطع فشرده مثل این هفته که هر سه روز یک بار بازی داریم، از ترکیب چرخشی بهره ببریم. انتظار دارم مقابل پارما، هرکسی به میدان می رود با تمام قوا بازی کند چون دیدار مهمی است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا

چلسی امیدوار به جبران شکست سنگین مقابل آرسنال است.

طرفداری | استون ویلا و چلسی فردا شب از ساعت 22:30 در چارچوب بازی های هفته 35 فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس در استادیوم ویلا پارک به مصاف هم می روند. قضاوت این دیدار را کریگ پاوسون، داور باتجربه انگلیسی بر عهده دارد. استون ویلا در پنج بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس، سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست را تجربه کرده و با 66 امتیاز در رده چهارم قرار دارد. از سوی دیگر چلسی در ادامه نتایج سینوسی خود، در پنج بازی اخیر لیگ برتر انگلیس، دو پیروزی، دو تساوی و یک شکست را تجربه کرده و با 47 امتیاز در رده نهم است. ترکیب احتمالی چلسی برای این دیدار به شرح زیر است:

چلسی (1-3-2-4): پتروویچ | دیساسی، چالوبا، سیلوا، کوکوریا | گلگر، کایسدو | مادوکه، پالمر، استرلینگ | جکسون

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • خبری خوب برای اسپالتی و آتزوری؛ جانلوکا اسکاماکا در اوج
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس