Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@19:17:01 GMT

تیم علی کریمی دربی جنجالی گیلان را برد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۹۷۹۲

تیم علی کریمی دربی جنجالی گیلان را برد

رویداد۲۴ مس کرمان با پیروزی پنج بر صفر برابر پدیده ملک شاهی ایلام به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.   مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با برگزاری دیدار پدیده ملک شاهی ایلام و مس کرمان پیگیری شد که تیم سابقا لیگ برتری مس توانست با زدن ۵ گل به رقیب کم نام و نشانش، دست پر از ایلام برگردد و به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار برای مس کرمان شروین بزرگ (دقایق۳۷، ۵۷ و ۷۷)، رضا ستاری (دقیقه ۴۵) و وحید اسماعیل بیگی (دقیقه 62) گلزنی کردند.
ستاره کاسپین بابل یک - ماشین سازی تبریز ۲
در دیگر دیدار همزمان از این مسابقات، ماشین سازی تبریز در بابل میهمان ستاره کاسپین بابل بود. یاران رضا مهاجری در آخرین دقایق بازی گل برتری را زدند و با حساب ۲ بر یک راهی مرحله بعد شدند.
برای ماشین سازی مسیح زاهدی (دقیقه ۴۶ و ۸۹ ) و برای ستاره کاسپین نیز حامد محمدی (دقیقه ۵۸) گل زدند.
ملوان صفر – سپیدرود یک/ صعود یاران کریمی به مرحله بعد جام حذفی در دیداری پر حاشیه
سپیدرود رشت با برتری مقابل ملوان در انزلی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.
در یکی از دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ملوان در بندرانزلی پذیرای سپیدرود رشت بود. دو تیم سال قبل هم در این مرحله ولی در رشت به مصاف هم رفتند که آن بازی را ملوانی‌ها برده بودند و این دیدار بای سپیدرود جنبه انتقام گیری داشت.
در نهایت یاران علی کریمی توانستند با تک گل محمد غلامی در دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.
این دیدار خالی از حواشی نبود و سنگ‌اندازی هواداران ملوان و شکستن سر علی عزتی، بازیکن سپیدرود منجر به اعتراض شدید علی کریمی و کشیدن تیم به بیرون از زمین در دقیقه ۴۴ شد. بعد از گذشت حدود ۱۵ دقیقه کریمی موافقت خود را با بازگشت تیمش به زمین اعلام کرد و در ادامه داور یک دقیقه باقی مانده را هم برگزار کرد و دو تیم به رختکن رفتند.
در طول فصل جاری سپیدرود نتوانسته در دیداری رسمی به برتری برسد و این پیروزی نخستین برد کریمی و سپیدرود محسوب می‌شود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مس کرمان پدیده جام حذفی یک هشتم نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

شاگردان اوزونیدیس با پیروزی مقابل فجر سپاسی شیراز جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را کسب کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز از ساعت 18:00 امروز (جمعه) در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور میزبان گل‌گهر سیرجان بود که در پایان مسابقه با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

برای گل‌گهر سیرجان در این بازی خارج از خانه سعید سحرخیزان در دقیقه 14، روبرتو تورس در دقیقه 78 و مسعود زائر کاظمینی در دقیقه 86 گلزنی کردند.

قضاوت این مسابقه بر عهده حسین زمانی بود.

پیش از این تیم مس رفسنجان با شکست پیکان به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور راه پیدا کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • خلاصه بازی سایپا و ملوان + فیلم
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و گل‌گهر
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • یک هشتم نهایی جام حذفی، صعود چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان