Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@07:29:23 GMT

هفته دهم لیگ فوتسال، کلکسیون هت تریک‌ها

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۹۸۲۶

هفته دهم لیگ فوتسال، کلکسیون هت تریک‌ها

پرونده هفته دهم لیگ برتر فوتسال با برگزاری پنج بازی باقیمانده بسته شد.

به گزارش ایسنا، هفته دهم لیگ برتر فوتسال با برگزاری پنج بازی باقیمانده از ساعت ۱۶ امروز(جمعه) دنبال شد. ابتدا سوهان محمدسیما قم به مصاف اهورای بهبهان رفت و در حالی که در نیمه اول با نتیجه سه بر یک شکست خورده بود، در بازگشتی توفانی، با نتیجه هفت بر پنج به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا وفایی بازیکن باسابقه قمی و مسیحی بازیکن اهورا در این بازی هت تریک کردند. این بازی با حواشی نیز همراه بود و بازیکنان و مربیان تیم بهبهانی بعد از اینکه بازی برده را با باخت عوض کردند، با تعدادی از تماشاگران قمی درگیر شدند.

در دیگر بازی که از ساعت ۱۶ آغاز شده بود مقاومت البرز اولین شکست را به حفاری اهواز تحمیل کرد و با نتیجه دو بر یک به برتری رسید.

دیدار فرش آرای مشهد و پارسیان شهرقدس نیز از ساعت ۱۷ آغاز شد و شاگردان محسن حسن زاده در فرش آرا با نتیجه سه بر دو از سد حریف خود گذشتند.

مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه هفت تیر قرچک مقابل مقاومت این شهر قرار گرفت و در حضور ۳ هزار تماشاگر قرچکی به برتری پنج بر یک رسید تا شکست فصل پیش در این ورزشگاه را تلاقی کند. فرهاد فخیم نیز سومین هت تریک این هفته را رقم زد.

سن‌ایچ‌ساوه نیز با برتری هفت بر پنج مقابل آذرخش بندرعباس به رتبه پنجم جدول صعود کرد. فرشید نادری نیز برای سن ایچ ساوه هت تریک کرد.

با توجه به هت تریک دیروز مهدی جاوید برای گیتی پسند، آمار عجیب پنج هت تریک در یک هفته به ثبت رسید.

نتایج کامل هفته دهم لیگ برتر فوتسال:

گیتی پسند ۶ -ارژن شیراز ۲

شهرداری ساوه یک –شهروند ساری ۴

سوهان محمد سیما قم ۷ –اهورا بهبهان ۵

مقاومت البرز ۲ – حفاری اهواز یک

فرش آرا مشهد ۳ – پارسیان شهرقدس ۲

سن ایچ ساوه ۷ –آذرخش بندرعباس ۴

مقاومت قرچک یک –مس سونگون ۵

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ليگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آاس رم دیشبه (دوشنبه) در هفته سی‌وسوم سری‌آ ایتالیا میزبان بولونیا بود و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. سردار آزمون، مهاجم ایرانی رم در این بازی پس از مدت‌ها برای تیمش به زمین رفت و موفق به زدن گل شد تا تعداد گل‌هایش برای جالوروسی به عدد 3 برسد.

آزمون پس از بازی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «عالی بازی کردیم، نتیجه چیزی نبود که می‌خواستیم ولی ما به جنگیدن ادامه می‌دهیم. زنده‌باد رم!»

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898488

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • تیم ملی فوتسال ایران با سوپر استارش نتوانسته نتایج قاطعش را تکرار کند