Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@10:19:39 GMT

بوشهر| تیم سیراف کنگان مستحق حضور در لیگ‌های کشوری است

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۱۹۹۴۹

بوشهر| تیم سیراف کنگان مستحق حضور در لیگ‌های کشوری است

سرمربی تیم سیراف کنگان با اشاره به بُرد این تیم در برابر تیم خونه‌به‌خونه مازندران گفت: تیم سیراف کنگان با دارا‌بودن بازیکنان جوان و مستعد مستحق حضور در لیگ‌های کشوری است. ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱ استانها بوشهر نظرات

احسان رحیمی پس از برد تیم سیراف کنگان در مرحله شانزدهم نهایی جام جذفی فوتبال کشور در برابر تیم خونه‌به‌خونه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کنگان، با بیان اینکه تیم سیراف کنگان دارای بازیکنان جوان و مستعدی است، اظهار داشت: در این دیدار بازیکنان خلاقیت و توانمندی خود را به نمایش گذاشتند که از همه آنان قدردانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تیم سیراف در این بازی خوش  درخشید، گفت: این تیم که خونه‌به‌خونه را مهار کرده بود توانست در نیمه نخست به گل برتری دست یابد و یک ضربه پنالتی هم که باید به گل تبدیل می‌شد از دست رفت.

سرمربی تیم سیراف کنگان با بیان اینکه با آنالیز تیم حریف تمرینات متعدی برای برگزاری این مسابقه انجام شده بود افزود: تیم سیراف کنگان با برنامه حملات و خط دفاعی را  تشکیل می‌داد.

رحیمی فیزیک تیم خونه به خونه را مطلوب دانست و تاکید کرد: تیم حریف با توجه به فیزیک بدنی آنها توانایی عبور از خط دفاعی نداشتند.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان سیراف کنگان بیش از توان خود تلاش کردند افزود: بسیار خوشحالم که توانستم  با این پیروزی زمینه  نشاط و شادابی هواداران این تیم و مسئولان کنگانی و سیرافی فراهم کنم.

سرمربی تیم سیراف کنگان یکی از نقاط قوت این تیم را درازه‌بان جوان آن دانست و تصریح کرد:تیم سیراف کنگان  با دارای بودن بازیکنان جوان و مستعد مستحق حضور در لیگ‌های کشوری است.

رحیمی افزود: اکنون تیم سیراف کنگان جزء 16 تیم جام حذفی قرار گرفت که حریف ما در قرعه‌کشی تعیین می‌شود.

وی از داوری بازی اظهار رضایت کرد و افزود: در اواخر نیمه دوم داور با سوت‌های بی‌مورد فشارهایی بر تیم ما وارد کرد که سبب عصبانی شدن بازیکنان و هواداران تیم سیراف کنگان شده بود.

انتهای پیام/ ز

R41363/P41362/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر

به گزارش "ورزش‌ سه"، روابط عمومی باشگاه گل‌گهر اینطور به محتوای مراسمی که امروز در ورزشگاه اختصاصی آنها در سیرجان برگزار شده، پرداخته است: «طی مراسمی در باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر و با حضور اعضای انجمن اهدای عضو ایران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تیم، این باشگاه به عنوان اولین حامی و سفیر اهدای عضو در میان باشگاه‌های فوتبال کشور معرفی گردید.» 

در مراسم امروز علاوه بر اعضای انجمن اهدای عضو ایران، شاهد حضور بازیکنان و کادر فنی تیم هم هستیم. همچنین اسفندیارپور، مدیرعامل باشگاه، در این گردهمایی برای دقایقی صحبت کرد و سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه و کارخانه گل گهر هم حضور داشتند.

گل‌گهر پس از پیروزی در مسابقات جام حذفی این روزها با روحیه بیشتری ادامه مسابقات لیگ برتر و همین‌طور رقابت‌های جام حذفی را دنبال می‌کند و حالا بازیکنان و سایر اعضای باشگاه نیز در اقدامی خیرخواهانه بادریافت کارت اهدای عضو، پس از پایان زندگی به افراد دیگر زندگی خواهند بخشید.

دیگر خبرها

  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!