Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@13:55:06 GMT

در دربی گیلان مهم صعود بود که به آن رسیدیم

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۰۲۴۱

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز گیلان علیرضا امامی ‌فر بعد از پیروزی یک بر صفر در دربی گیلان مقابل ملوان در نشست خبری گفت: از نظر فنی بازی در نیمه اول چیز خاصی نداشت، هر 2 تیم تحت تاثیر شرایط ورزشگاه بودند و نیمه دوم بهتر بودیم و به گل رسیدیم.
وی افزود: ملوان تیم قابل تحسینی بود به ویژه در نیمه دوم بازی خوبی را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری این بازی برای همه عوامل سخت بود، همه دست به دست هم داده بودیم تا بازی برگزار شود،امیدوارم همین موارد اندک هم در آینده پیش نیاید، هر دو تیم در میدان خوب بودند.
مربی سپیدرود تاکید کرد: نوع بازی جام‌ حذفی با لیگ متفاوت است و در بازی امروز احتمال طولانی شدن مسابقه وجود داشت، آنچه برای ما مهم بود پیروزی و صعود به دور بعد بود که به این هدف رسیدیم، در ادامه به لیگ برتر توجه داریم که بازی‌های سختی پیش رو خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کنفرانس خبری مربی سپیدرود دربی گیلان امامی فر صعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم

ایسنا/آذربایجان شرقی کاپیتان ذوب‌آهن گفت: بازیکنان بزرگ هم پنالتی از دست می‌دهند.

به گزارش ایسنا، کمال کامیابی‌نیا پس از باخت تیمش مقابل تراکتور و حذف از جام حذفی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم بازی را به پنالتی بکشانیم. فکر می‌کنم در پنالتی بازیکنان بزرگ پنالتی از دست می‌دهند و خب بدشانس بودیم. امیدواریم که هم تیم ذوب آهن و هم تراکتور موفق باشند.

او درباره تمرینات پنالتی تیمش گفت: ما در طول هفته تمرین پنالتی کرده بودیم و به هرحال تیم جوانی داریم و خیلی خوب امروز بازی کردیم ولی متاسفانه بدشانس بودیم و امیدواریم در بازی‌های باقی مانده لیگ بهترین نتایج را داشته باشیم.

هافبک ذوب‌آهن درباره رضایت داشتن از انتخاب این تیم بعد از بازی در تیمی که معمولا قهرمان بود، گفت: ذوب آهن تیم خیلی خوبی است و در راس کار با آقای ربیعی کار می‌کنم. خیلی اتفاقات خوبی افتاده است و شرایط را باید در نظر گرفت. بلاخره بازیکنان جا به جا می‌شوند. چون من از یک تیم پرطرفدار آمده‌ بودم یک مقدار سخت است. امیدوارم در ادامه کار بتوانم به تیم ذوب آهن کمک کنم.

کامیابی‌نیا درباره حذف شدن پرسپولیس گفت: نظری ندارم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم