Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: ظرف هفته‌های آینده عملیات پاکسازی ادلب یا به صورت مسالمت‌آمیز و از طریق وادارکردن گروهک‌های تروریستی به تسلیم سلاح‌های خودشان یا از طریق حمله نظامی انجام می‌شود. حسن هانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به پراکندگی گروهک‌های تروریستی و نفوذ آنها در منطقه سویدا در جنوب سوریه و اهمیتی که برای قطع ارتباط گروهک‌های تروریستی بین سویدا و درعا وجود دارد، گفت: فعلا اولویت دولت سوریه پاکسازی مناطق جنوبی از بقایای گروهک‌های تروریستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: آغاز عملیات در جنوب غرب استان دیرالزور و شرق استان حمص؛ قطع ارتباط داعش و نیرو‌های آمریکایی در پایگاه التنف هدف نخست نیرو‌های جبهه مقاومت است
وی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح سوریه در پی آماده‌سازی خود برای حمله به ادلب هستند، افزود: با توجه به نشست اخیر روسای جمهوری ایران روسیه و ترکیه در تهران؛ هم‌اکنون رایزنی‌ها پیرامون ضرورت تسلیم گروهک‌های تروریستی و تحویل سلاح‌شان به دولت سوریه و عقب‌نشینی از ادلب مطرح است.
کارشناس مسائل غرب آسیا تاکید کرد: به دلیل اینکه ترکیه تمایل دارد بدون عملیات نظامی، آزادسازی ادلب صورت بگیرد، هم اکنون نیرو‌های دولتی سوریه درصدد پاکسازی برخی گروهک‌های تروریستی در سویدا، درعا و حمص هستند تا در مرحله بعد پاکسازی ادلب را در دستور کار قرار دهند.
هانی‌زاده در عین حال گفت: ظرف هفته‌های آینده عملیات پاکسازی ادلب یا به صورت مسالمت‌آمیز و از طریق وادارکردن گروهک‌های تروریستی به تسلیم سلاح‌های خودشان یا از طریق حمله نظامی انجام می‌شود. دولت سوریه در حال حاضر این آمادگی را دارد که از طریق هجوم نظامی گروهک‌های تروریستی را از ادلب خارج کند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن هانی زاده کارشناس مسائل غرب اسیا حمص ادلب گروهکهای تروریستی دولت سوریه ایران روسیه و ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۰۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه عبری: ایران مهمترین پایگاه اسرائیل را هدف قرار داد

سه روز بعد از عملیات تلافی‌جویانه نیروهای مسلح ایران علیه رژیم اسرائیل، روزنامه‌ای عبری اذعان کرد که تهران در انتخاب اهداف نظامی برای اجرای حمله تنبیهی، دست به گلچین زده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز سه‌شنبه نوشت که پایگاه هوایی نواتیم که هدف موشک‌های ایران قرار گرفت، مهمترین پایگاه هوایی رژیم اسرائیل است.

پایگاه نواتیم در جنوب اراضی اشغالی فلسطین قرار دارد و طی عملیات غرور آفرین و تلافی‌جویانه سپاه طی این هفته، به همراه تعدادی از مناطق و پایگاه‌های نظامی در شمال، مرکز و جنوب فلسطین اشغالی هدف حمله قرار گرفت و ارتش رژیم اسرائیل به اصابت دستکم چهار موشک و پهپاد به این پایگاه هوایی در منطقه النقب اذعان کرد.

عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل در واکنش به حمله تروریستی جنگنده‌های رژیم اسرائیل به بخش کنسولی سفارت کشورمان در شهر دمشق، پایتخت سوریه در سیزدهم فروردین ماه امسال انجام شد. در این حمله تروریستی شماری از نیروهای مستشاری ایران که بنا به درخواست سوریه در این کشور حضور داشتند، شهید شدند.

مقامات رسمی کشورمان بعد از این حمله تأکید کردند که اقدام تروریستی صهیونیست‌ها بدون پاسخ نخواهد ماند و ایران حق پاسخ به حمله تروریستی به مراکز دیپماتیک خود را بر اساس قوانین بین‌الملل برای خود محفوظ می‌داند.

حمله شدید اللحن مقام سابق امنیتی اسرائیل به کابینه فعلیرسانه اسرائیلی: کابینه راه خود را گم کرده استرسانه عبری: سقوط بورس اسرائیل و شیکل بعد از عملیات سپاهوزیر خارجه مصر پیام ایران را به رژیم اسرائیل رسانده است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیچ کشور‌ی اینگونه عملیاتی بر روی فضای اسرائیل نداشته است
  • «وعده صادق» پاسخ مشروع ایران به تجاوزات صهیونیست‌ها بود
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • دستاوردهای تاریخ‌ساز عملیات «وعده صادق»
  • وزیر جنگ اسرائیل فرمان حمله نظامی گسترده را صادر کرد
  • حمله به صهیونیست‌ها جسورانه بود؛ ایران نشان داد در حمله مستقیم تردید ندارد
  • ارتش در مقابل رژیم بعثی و همچنین گروهک‌ها ضدانقلاب ایستاد و خوش درخشید
  • تحلیلگر آمریکایی: ایران نشان داد در حمله مستقیم تردید ندارد
  • روزنامه عبری: ایران مهمترین پایگاه اسرائیل را هدف قرار داد
  • طراحی عملیات نیرو‌های مسلح ما صهیونیست‌ها را از نظر نظامی و دیپلماسی خلع صلاح کرد