Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@05:33:14 GMT

حضور در رقابت‌های جام جهانی کُشتی با یک وزن بالاتر

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۰۵۲۷

حضور در رقابت‌های جام جهانی کُشتی با یک وزن بالاتر

به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، اتحادیه جهانی کشتی تصمیم گرفت که در رقابت‌های جام جهانی (کشتی آزاد، فرنگی و زنان) کشتی‌گیران بتوانند در یک وزن بالاتر از وزنی که وزن‌کشی کرده‌اند نیز به روی تشک بروند.

این تصمیم به غیر از بالاترین وزن مسابقات (اوزان سنگین) در جام‌های جهانی قابل اجرا است و یک کشتی‌گیر می‌تواند علاوه بر وزن خود در یک وزن بالاتر نیز در این مسابقات به روی تشک برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته کشتی‌گیران نمی‌توانند در یک مسابقه تیم به تیم (یک دیدار) در دو وزن به میدان بروند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جام جهانی وزن جام جهانی رقابت رقابت های جام جهانی روابط عمومی وزن پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختاری حضور در جام تختی را هم از دست داد

مدعی وزن ۷۷ کیلوگرم استان فارس اجازه کشتی گرفتن در جام تختی کشتی فرنگی را نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی روزهای 6 و 7 اردیبهشت ماه در شهر اهواز برگزار می‌شود. محمدرضا مختاری که یکی از مدعیان جدی وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه یا قهرمانی آسیا بود، شرکت در این رقابت‌ها را هم به دلیل ادامه تعلیقش از دست داد.

ناگفته‌های مختاری از کشتی جنجالی با حریف ترک: کارشان زشت بود/ روی پله‌ها هُلم دادند

 

این کشتی‌گیر در جام وهبی‎‌امره ترکیه بعد از غلبه بر امین کاویانی‌نژاد که دور قبلی امیر عبدی را برده بود، در نیمه نهایی مقابل حریفی از ترکیه قرار گرفت که این مبارزه با زد و خورد همراه شد.

از سوی میزبان رقابت‌ها، مختاری و کشتی‌گیر ترک دیسکالیفه شده و هر دو حضور در مرحله بعدی را از دست دادند و بین کشتی‌گیرانی که مغلوب این دو نفر شده بودند، مبارزه برگزار شد تا در نهایت کاویانی‌نژاد قهرمان این رقابت‌ها شود.

در حالی که عنوان شده بود این کشتی‌گیر از سوی اتحادیه جهانی با محرومیت مواجه خواهد شد، این اتفاق تاکنون رخ نداده است، اما مختاری بلافاصله از سوی فدراسیون کشتی تعلیق شده و به این ترتیب بازنده‌های او که به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم کاویانی‌نژاد و عبدی بودند، به مسابقات گزینشی قاره‌ای و قهرمانی آسیا اعزام شدند.

مختاری با وجودی که امید داشت تعلیقش به اتمام رسیده و بتواند بار دیگر وارد چرخه انتخابی وزن 77 کیلوگرم شود، اما اجازه شرکت در جام تختی را هم نخواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مختاری حضور در جام تختی را هم از دست داد
  • معرفی رقبای کشتی گیران ایرانی‌ برای المپیکی شدن
  • رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*
  • گزارش‌های جدید دیوان محاسبات در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار گرفت
  • گزارش‌های دیوان محاسبات در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • اسماعیلی: کشتی گیران آسیایی در فرنگی پیشرفت زیادی داشتند
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ کشتی گیران ایرانی بر روی تشک رفتند