Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@21:17:34 GMT

طرز تهیه قارچ روی تست

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۰۵۵۶

طرز تهیه قارچ روی تست

مواد لازم

دو قاشق غذاخوری کره
۲۲۵ گرم قارچ خرد شده
یک قاشق غذاخوری پیازچه خرد شده
دو نوک انگشت پودر آویشن
نصف پیمانه آب مرغ یا سبزیجات
¼ پیمانه خامه
دو تکه نان شیرینی
دو قاشق چایخوری کره آب شده
یک قاشق چایخوری موسیر رنده شده
یک قاشق چایخوری جعفری خرد شده
نمک دریایی و فلفل سیاه

طرز تهیه

در یک تابه بزرگ، روی حرارت ملایم، دو قاشق غذاخوری کره را آب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس قارچ‌ها را اضافه کنید و با کمی نمک آن‌ها را تفت دهید تا طلایی شوند و آبشان کشیده شود.
آویشن و پیازچه را اضافه کنید و آن‌ها را تا زمانی تفت دهید که پیازچه‌ها نرم شوند. پس از این حالت، یک یا دو دقیقه دیگر تفت دهید و آب مرغ یا سبزیجات و خامه را اضافه کنید. اجازه دهید تا بجوشند. سپس حرارت را کم کنید و به حالت نیم‌جوش باقی بماند تا میزان آن به حدود ¼ پیمانه کاهش پیدا کند. سپس از روی حرارت بردارید و کنار بگذارید.
درون یک قابلمه حدود ۵ سانتی‌متر آب بریزید و چند قطره سرکه بچکانید. اجازه دهید تا بجوشد و سپس خاموش کنید. بعد بلافاصله تخم‌مرغ‌ها را داخل آب بشکنید و بگذارید ۴ تا ۶ دقیقه بپزند تا سفیده‌ها خودشان را بگیرند و سفت شوند. اگر زرده شل باشد بهتر است. سپس آن‌ها را روی دستمال حوله‌ای بگذارید.
نان‌های شیرینی را از وسط دونیم کنید. روی آن‌ها کره آب‌شده بمالید و آن‌ها را در تابه سرخ کنید تا برشته و طلایی شوند. سپس، جعفری و موسیر روی آن‌ها بریزید.
قارچ و سس را روی نان‌ها قرار دهید. تخم‌مرغ‌ها را روی آن‌ها بگذارید. کمی نمک و فلفل تازه بریزید و از طعم عالی آن لذت ببرید. منبع: فوت و فن

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری‌های خود را در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) با ما به اشتراک بگذارید

ششمین امام شیعیان حضرت جعفر صادق (ع) است که به لقب رئیس مذهب شیعه شهرت دارد، زیرا معارف شیعی در دوران ایشان و در سایه تعالیم حضرتش انتشار یافت. شیعه دوازده‌امامی یا اثنی‌عشری، نام بزرگترین شاخه از مذهب شیعه است که به امامت دوازده امام پس از پیامبر اسلام، باور دارند. این دین را شیعه جعفری یا امامیه نیز می‌نامند.

روز شنبه مصادف با بیست و پنجم شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) است. همه ساله در این روز شیعیان به طور همزمان مراسم عزاداری برگزار می‌کنند.

به همین مناسبت باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از مراسم عزاداری شهادت حضرت امام جعفرصادق (ع) در قالب فیلم و عکس (بدون لوگو) از اقصی نقاط کشور برای ما ارسال کنید.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • خودداری از مصرف خودسرانه هرگونه قارچ خود رو در طبیعت
  • مراسم عزاداری‌های خود را در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) با ما به اشتراک بگذارید
  • طرز تهیه دسر شکلاتی رژیمی، با خیال راحت دسر بخورید!
  • اگر می‌خواهید شاد باشید این عادت‌ها را کنار بگذارید
  • (ویدیو) طرز تهیه کرپ سیب‌زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده
  • (ویدیو) طرز تهیه مرغ کنتاکی رستورانی به روش کی اف سی
  • آموزش روز اول، طرز تهیه مرغ خوشمزه با کشمش و زرشک
  • طرز تهیه مرغ کنتاکی رستورانی به روش کی اف سی (فیلم)
  • مراقب «کلاهک‌های مرگ» باشید
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد