Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@03:47:12 GMT

افزون بر سه هزار یزدی مراسم حج تمتع را انجام دادند

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۰۷۰۲

افزون بر سه هزار یزدی مراسم حج تمتع را انجام دادند

یزد - ایرنا - مدیر حج و زیارت یزد گفت: امسال سه هزار و 13 زائر در قالب 22 کاروان با اعزام به سرزمین وحی، مناسک حج تمتع را انجام دادند.

علی اصغرشریفی عصر روز جمعه در ابرکوه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت : حجاج استان 30 تا 37 روز در سرزمین وحی بودند، که آخرین کاوران روز چهارشنبه بیست و یکم شهریور به استان بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به برنامه ریزی هایی که بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در راستای کرامت و امنیت زائران ایرانی انجام دادند ، شرایط مطلوبی برای این سفر معنوی فراهم بود.
این مسئول حج و زیارت استان یزد تاکید کرد: افرادی که فیش ثبت نام تا 30 دی ماه 1385 در اختیار داشتند و در سامانه حج و زیارت ثبت نام کرده بودند در حج تمتع 97 شرکت کردند.
مدیر حج و زیارت استان یادآور شد: امسال یک هزار و 590 زن و یک هزار و 423 مرد از 11 تا 22 مرداد ماه گذشته برای انجام مناسک حج به سرزمین وحی اعزام شدند.
سال 1396، 2 هزار و 270 زائر از استان یزد در قالب 16 کاروان برای انجام مناسک حج به سرزمین وحی اعزام شده بودند.
7540/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي حج تمتع بازگشت زائران استان يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۸۰ زائر چهارمحال و بختیاری به حج تمتع

سعید محمدی اظهار کرد: از ابتدای ماه ذی القعده ۳۸۰ زائر در قالب سه کاروان از چهارمحال و بختیاری برای ادای مراسم حج تمتع عازم سرزمین وحی می‌شوند.

وی افزود: از این سه کاروان تعداد دو کاروان از شهرستان شهرکرد و یک کاروان از شهرستان بروجن عازم حج خواهند شد و ۱۰ نفر نیز به عنوان عوامل اجرایی حج، حجاج را همراهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید

حجاج چهارمحال و بختیاری مهیای انجام مناسک حج

رئیس سازمان حج و زیارت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: امسال تعداد ۲۱۵ زائر در قالب دو کاروان مدینه قبلی و یک کاروان با تعداد ۱۶۵ زائر مدینه بعدی آماده اعزام به حج تمتع خواهند شد.

وی ادامه داد: زائران امسال با حضور در فرودگاه بین‌المللی اصفهان پرواز خود را برای حضور در سرزمین وحی آغاز می‌کنند و هواپیمای این زائران در دو مقصد فرودگاه مدینه و جده به زمین خواهد نشست.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اعزام زائران حج تمتع مازندران در قالب ۳۲ کاروان
  • اعزام بیش از ۴۲۰۰ زائر مازندرانی به حج تمتع
  • استطاعت جسمی بیش از ۶۵۰۰۰ زائر حج تمتع تأیید شد
  • اعزام بیش 5 هزار عمره گزار در ماه شوال به سرزمین وحی
  • اعزام بیش ۵ هزار عمره‌گزار در ماه شوال به سرزمین وحی
  • اعزام زائران عمره از هفتم اردیبهشت
  • اعزام بیش ۳ هزار یزدی به سرزمین وحی
  • اعزام بیش سه هزار یزدی به سرزمین وحی
  • هفت اردیبهشت اعزام زائران به حج عمره
  • اعزام ۳۸۰ زائر چهارمحال و بختیاری به حج تمتع