Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-20@02:52:53 GMT

وکیل باشگاه موج بندر گناوه: قهرمانی پارسیان ابهام دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۰۷۲۶

به گزارش وانانیوز، 

به گزارش خبرگزاری فارس،   عبدالصمد ابراهیمی اظهار داشت: امروز لیگ دسته اول ساحلی به اتمام رسید و شهرداری پارسیان به عنوان قهرمانی رسید. این تیم در دیدار با موج گناوه از بازیکنی بهره برد که محروم بود. باشگاه موج در مهلت ٢٤ ساعته مقرر در مقررات انضباطی اعتراض خود را کتبا ارائه داده و کمیته انضباطی فدراسیون هم رای به سه بر صفر شدن بازی به نفع موج داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: باشگاه شهرداری نسبت به این رای اعتراض کرد و مدعی بود شکایت ظرف مهلت قانونی ٢٤ ساعته تقدیم نشده. متاسفانه در اقدامی عجیب ، بر خلاف نص صریح ماده ١٠٤ انضباطی ، لایحه و درخواست تجدید نظر خواهی طرف مقابل برای باشگاه موج ارسال نشد تا دفاعیات خود را در مقام تبادل لوایح ارائه دهد و پرونده یکطرفه به استیناف رفت و متاسفانه رای بدوی را بدون آگاهی نسبت به دلایل ما نقض کردند.
ابراهیمی تصریح کرد: اعضای محترم کمیته استیناف از قضات برجسته کشور هستند و برای افرادی مانند دکتر صالحی و موسوی احترام زیادی قائلم. آنها خارج از فدراسیون هم در دادگاه تجدید نظر مشغول به خدمت هستند و بهتر از هر کسی به اصول دادرسی این مرحله و تبادل لوایح آگاهند. انکار حق دفاع طرف مقابل، اساس دادرسی را زیر سئوال می برد و به همین دلیل هم ما بلافاصله در مقام اعاده دادرسی، دادخواست و مستندات خود دال بر ارائه به موقع اعتراض اولیه ظرف ٢٤ ساعت مقرر را تحویل دادیم و انتظار داریم کمیته استیناف دلایل متقن و محکم ما از جمله گواهی اداره مخابرات دال بر فاکس نامه اعتراض را مورد توجه قرار داده و رای قانونی و شایسته ای صادر نماید.
امروز لیگ دسته اول ساحلی کشور با قهرمانی شهرداری پارسیان، نایب قهرمانی دریانوردان و سقوط موج گناوه به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/ر

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۰۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام بلند تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای تجدید قهرمانی

عصر امروز در نخستین دیدار مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور در گرگان دیدار دو تیم شهرداری گرگان و مهرام تهران با پیروزی ۸۴ - ۵۹ میزبان به پایان رسید.

دیدار دوم این دو تیم در مرحله نیمه نهایی، دوم اردیبهشت در گرگان برگزار می‌شود.

براساس اعلام فدراسیون بسکتبال، زمان برگزاری بازی‌های سوم تا پنجم دو تیم شهرداری گرگان و مهرام تهران بعدتر اعلام می‌شود.

در مرحله نیمه نهایی صعود به صورت ۳ از ۵ است.

بازی‌های سوم و چهارم در شهر قدس و بازی پنجم در صورت نیاز در گرگان برگزارخواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • رزرو بلیت پاریس برای ۴ کشتی‌گیر و ابهام در ۵۷ و ۸۶ کیلو
  • علت صدای انفجار در گناوه و بوشهر اعلام شد
  • شنیده شدن صدای انفجار در گناوه | توضیحات فرماندار گناوه درباره علت صدای مهیب
  • منشاء صدا در گناوه ناشی از انفجار معدن سنگ کوه بینک بوده است
  • گام بلند تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای تجدید قهرمانی
  • اعتراض روزنامه شهرداری تهران به حس «نوع‌دوستی» به زباله‌گردها؛ آن‌ها بیچاره نیستند، درآمد‌های چند ده میلیونی دارند
  • دستگیری ۴زن بدل انداز در شاهرود/متهمان غیر بومی و سابقه دار بودند
  • ضرب العجل دستگاه قضا برای حل ترافیک در ایست و بازرسی خنجی بندرخمیر
  • از چه زمانی واژه «ارتش» جایگزین «قشون» شد؟
  • «قشون» از چه زمانی «ارتش» شد؟