Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@04:14:41 GMT

سیراف کنگان راهی مرحله یک هشتم شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۰۸۴۴

سیراف کنگان راهی مرحله یک هشتم شد

بوشهر – ایرنا - تیم فوتبال سیراف کنگان بوشهر با پیروزی مقابل خونه به خونه بابل راهی مرحله یک هشتم جام حذفی کشور شد.

به گزارش ایرنا از مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی کشور دو تیم سیراف کنگان بوشهر و خونه به خونه بابل روز جمعه در ورزشگاه شهدای ورزشکار کنگان به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه مهیج تیم شگفتی ساز سیراف با پیروزی یک بر صفر تیم صاحب نام خونه به خونه بابل را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مسابقه که به قضاوت پیمان فرخی مهر و کمک های رحیم حاجی پور و مرتضی شهریاری و عبدالنبی پور خلف( داور چهارم) و با حضور قریب 4 هزار تماشاگر پرشور کنگانی برگزار شد، تیم میزبان یعنی سیراف کنگان با تک گل شماره 10 خود یعنی غلامعباس سماچی در دقیقه 35 نیمه نخست به سیر صعودی خود ادامه داد و با کسب پیروزی به جمع 16 تیم مرحله یک هشتم رسید.
سرمربی تیم سیراف کنگان در گفت و گو با ایرنا گفت: بازی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود و ما توانستیم با استفاده بهتر از موقعیت های خود و البته از دست دادن یک ضربه پنالتی در دقیقه 60 مقابل تیم قدرتمند خونه به خونه بابل به پیروزی دست پیدا کنیم.
احسان رحیمی افزود: تیم ما با مسائل و مشکلات زیادی بویژه در حوزه مالی دست و پنجه نرم می کند و انتظار داریم مسئولان محلی و استانی از نماینده شایسته استان حمایت کنند تا بتوانیم شگفتی ساز جام حذفی باشیم.
فرماندار کنگان نیز گفت: حمایت از ورزش رویکرد دولت تدبیر و امید است.
فتح الله نوروزی افزود: در همین مدت برای حمایت از نماینده شایسته شهرستان و استان در جام حذفی اقدامات خوبی انجام دادیم و با قدرت و قوت در ادامه راه نیز از این تیم حمایت خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: فوتبال یک ورزش پرطرفدار است و حمایت از همه رشته ها بویژه این رشته پرطرفدار اولویت مهم ما خواهد بود.
فرماندار کنگان اظهارداشت: با توجه به استقبال تماشاگران، افزایش و توسعه سکوی تماشاگران در ورزشگاه شهدای ورزشکار کنگان در دستور کار قرار می گیرد.
همچنین در دقیقه 60 تیم سیراف کنگان صاحب یک موقعیت پنالتی شد که عبدالرحیم بصیری بازیکن تیم سیراف این پنالتی را از دست داد.
7208/ 6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال سيراف كنگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۰۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این قسمت روایت داستان زندگی پرفراز و نشیب ربابه صدقی ساکن روستای ازمار از توابع شهرستان گرمی استان اردبیل است، که توانسته با توجه به ظرفیت‌ها و فضا‌های موجود در زادگاهش و راه اندازی کسب کار، باعث ایجاد اشتغالزایی برای خود و همه اعضای خانواده‌اش در حیطه پرورش بوقلمون شود.

در این قسمت از برنامه «کار خونه»علیرضا حسین نژاد (مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل) ضمن بازدید از طرح اشتغالزایی این کارآفرین، درباره بررسی راهکار‌های ساماندهی و حمایتی از مشاغل خانگی کمیته امداد گفتگو می‌کند.

هدف از ساخت مستند «کار خونه» حمایت از مشاغل خانگیست که به عنوان کسب و کاردر جهت ایجاد درآمد در خانواده، نقش مهمی ایفا می‌کنند.

این مستند به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی و کارگردانی رضا داستانی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما پخش می شود.

 

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کنگان
  • هیچ‌کدام از ستاره‌های رئال خودخواه نیستند
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال و بایرن مونیخ راهی نیمه‌نهایی شدند
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال با حذف منچسترسیتی راهی نیمه‌نهایی شد
  • صعود ۵ تیرانداز به مرحله دوم تفنگ سه وضعیت زنان و مردان
  • رئال راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شد
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»