Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@16:02:20 GMT

حال طلبه جوان مشهدی وخیم تر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۱۰۵۴

حال طلبه جوان مشهدی وخیم تر شد

به گزارش ایسکانیوز، آیت الله سیدمصباح عاملی با حضور در بیمارستان قائم مشهد بر بالین طلبه مجروح مشهدی حاضر شده و روند درمان وی را مورد بررسی قرار داد.


مدیر حوزه علمیه خراسان پیگیر جریان مداوا از طریق تیم پزشکی و وضعیت جسمانی و درمانی «محمد تولایی» شد و رسیدگی کامل و عاجل قضایی این پرونده را مورد تاکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله عاملی تاکید کرد: تلاش بیشتر برای بهبود وضعیت طلبه مجروح به پزشکان توصیه و از آنان خواسته شده است تا همه تلاش خود را در این راستا به کار برند.

وی همچنین، با اشاره به پیگیری های حوزه علمیه خراسان از روز نخست این واقعه و حضور نمایندگان آن در بیمارستان های امدادی شهید کامیاب و قائم (عج)، گفت: این اتفاق از دو بُعد درمانی و امنیتی مورد تاکید حوزه علمیه خراسان بوده و از همان ابتدا پیگیری های لازم صورت گرفته و با مراکز و نهادهای مربوطه رایزنی لازم شده است.

پس از گذشت ۲ روز و وخامت ناگهانی حال وی، این طلبه برای جراحی عمل قلب باز به بیمارستان قائم (عج) منتقل شد که پس از آن، متاسفانه حال وی نامساعد اعلام شده است


حجت الاسلام «محمد تولایی»، پس از حمله تروریستی و اصابت چاقو به ناحیه سینه، تحت درمان در بیمارستان شهید کامیاب (امدادی) قرار گرفت که با مداوای اولیه، حال وی از سوی تیم پزشکی مساعد اعلام شده و ماجرای ترور از زبان خود وی بازگو می شود.
پس از گذشت ۲ روز و وخامت ناگهانی حال وی، این طلبه برای جراحی عمل قلب باز به بیمارستان قائم (عج) منتقل شد که پس از آن، متاسفانه حال وی نامساعد اعلام شده است.

منبع:شفقنا

انتهای پیام/

20 / 20 طلبه جوان مدیر حوزه علمیه خراسان ضربه با چاقو حال طلبه مشهدی وخیم تر شد بیمارستان قائم مشهد حجت الاسلام «محمد تولایی» حادثه آیت الله سیدمصباح عاملی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: طلبه جوان مدیر حوزه علمیه خراسان ضربه با چاقو بیمارستان قائم مشهد حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟

به گزارش تابناک، اعتماد نوشت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم هم مطابق همه ساله ردیفی مستقل در بودجه دارد؛ این نهاد فرهنگی و مذهبی در سال گذشته، ۴۱۴ میلیارد تومان بودجه مصوب داشته است. در بودجه ۱۴۰۳، پیشنهاد شده است که ۷۳۰ میلیارد تومان بودجه برای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تخصیص یابد؛ یعنی حدودا ۷۶ درصد افزایش بودجه داشته است. البته این رقم، به غیر از بودجه پیشنهادی اختصاصی است که ۱۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

 
در ادامه این گزارش آمده است: شورای عالی حوزه‌های علمیه از دیگر نهاد‌های مذهبی دریافت‌کننده بودجه است؛ سال گذشته ۴ هزار ۷۷۶ میلیارد تومان بودجه مصوب داشته است؛ این بودجه در سال ۱۴۰۳ بناست به ۵ هزار و ۴۶۲ میلیارد تومان افزایش یابد؛ حدود ۳/۱۴ درصد افزایش بودجه. البته برای امسال، پیشنهاد شده این نهاد مذهبی یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه اختصاصی داشته باشد. مرکز خدمات حوزه‌های علمیه هم در ردیف بودجه مستقلش، برای سال ۱۴۰۲، رقمی معادل ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان دیده می‌شود که این رقم قرار است برای ۱۴۰۳، به ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برسد؛ حدودا ۱۷ درصد افزایش.

دیگر خبرها

  • طلبه‌های جوان و افتخارآفرینان المپیاد‌های علمی در آمل تجلیل شدند
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟