Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-27@21:03:33 GMT

پوراحمد و انتخاب بازیگر برای تیغ و ترمه

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۱۷۶۸

پوراحمد و انتخاب بازیگر برای تیغ و ترمه

دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» گفت:‌ به دنبال دختری در سن 26 الی 27 ساله هستیم تا نقش اول این فیلم را بازی کند.

حمیدرضا غفارزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا اظهار کرد: یک هفته‌ای است که تقریباً از بین 250 نفری که برای تست آمده هنوز کسی انتخاب نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: قطعاً پس از انتخاب نقش اول زن این فیلم به کارگردانی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی کلید می‌خورد.

دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» با بیان اینکه این فیلم برای جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد، گفت:‌ فیلمبرداری آن تا دو هفته آینده در تهران آغاز می‌شود.

وی گفت: پژمان بازغی و هومن برق‌نورد از جمله بازیگرانی هستند که تا امروز حضور آنها در «تیغ و ترمه» قطعی شده است.

عوامل پشت دوریبن این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین‌دست، صدابردار: مهران ملکوتی، طراح چهره‌پردازی: مهری شیرازی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: حمیدرضا غفارزاده، دستیار دوم کارگردان: مهیار اسلامی، مدیر صحنه: امیرعباس دهقانی از جمله عوامل این پروژه هستند.

انتهای پیام/4072/4046/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت کیومرث پوراحمد از کشتن خودش

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 کیومرث پوراحمد مدتی پیش از مرگش در گفت و گویی با سجاد آوینی از مرگش در زمانی گفته بود که دیگر نتواند فیلم بسازد. این بخش را در این زمان که خواهر و دختر کیومرث پوراحمد از قتلش می‌گویند را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • روایت کیومرث پوراحمد از کشتن خودش
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • وقتی باشگاه های فوتبال از برنامه های دوستیابی برای انتخاب سرمربی جدید خود استفاده می کنند / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • واکنش متفاوت دستیار رئیسی به رفتارهای تند پلیسی با بی‌حجابی | فیلم
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • همه چیز درباره بخش نوعی نگاه، فیلم کوتاه و سینه فونداسیون کن ۲۰۲۴
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله