Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه رم ایتالیا برای جلوگیری از جدایی ستاره‌های خود برنامه‌ای در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، باشگاه رم قصد دارد برای اینکه از خروج ستاره‌های خود جلوگیری کند شرایطی را فراهم کند تا آنها نتوانند جدا نشوند.

به ادعای برخی از رسانه‌های ایتالیایی باشگاه رم برای جلوگیری از خروج دو ستاره خود، مانولاس و پیگیرنی، قصد دارد قرارداد آنها را به زودی تا ۲۰۲۳ تمدید کند و به این ترتیب آنها را در المپیکو ماندگار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مانولاس با منچستریونایتد و چلسی در ارتباط است و همچنین پیگرینی هم با منچسترسیتی و چند تیم بزرگ اروپایی مذاکراتی داشته است که همین موضوع مسئولان باشگاه رم را به فکر چنین کاری انداخته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر رم مانولاس پیگرینی منچستریونایتد منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای اسپورت، اطرافیان رونالد آرائوخو، مدافع میانی اروگوئه ای، گفته اند او حالا نسبت به جدایی از بارسا نظر مثبتی دارد، زیرا اصلا از پیشنهاد تمدید پیشنهادی باشگاه راضی نیست. 

آرائوخو در ابتدا تمایلی برای جدایی نداشت اما رمپ خروج به تدریج شیب بیشتری می گیرد و او حالا به گزینه جدایی نگاهی مثبت دارد.

این تصمیم او یک لطف مضاعف به بارسلوناست: بارسا دیگر مجبور نیست به او دستمزدی بالا پرداخت کند و از سوی دیگر رقم فروش بالای او بارسا را به سود مناسبی خواهد رساند. بازیکنی که با قیمتی ارزان جذب شد و حالا 100 میلیون یورو ارزش دارد. گفته می شود بایرن مونیخ مشتری جدی او است.

دیگر خبرها

  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته