Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@12:15:20 GMT

تلخ و شیرین فوتسال استان مرکزی در لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۱۸۳۲

تلخ و شیرین فوتسال استان مرکزی در لیگ برتر

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  هفته دهم لیگ برتر فوتسال کشور  یک پیروزی و یک شکست خانگی برای نمایندگان فوتسال استان مرکزی  داشت.


تیم سن ایچ ساوه عصر جمعه میزبان آذرخش بندرعباس بود واین حریف بندری را به شکست سنگین راهی خانه کرد.

بازی خانگی سن اینچ در پایان با نتیجه شیرین ۷ بر ۴ رقم خورد و نماینده فوتسال استان مرکزی را شادمان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های سن ایچ ساوه را نادری، کریمی، اصغری، جامع و رشیدی به ثمر رساندندو ۴ گل آذرخش بندرعباس هم را میلاد قنبرزاده وارد دروازه سن ایچ کرد.

نتیجه تلخ شهرداری ساوه در دیدار خانگی مقابل شهروند ساری

روز پنج شنبه هم دیگرتیم ساوه‌ای درخانه پذیرای شهروند ساری بودو نتیجه را به حریف ساروی واگذار کرد.

بازی خانگی شهرداری ساوه در پایان با نتیجه ۴ بر ۱ به شکست تلخ این تیم انجامید وموجب ناکامی نماینده فوتسال استان مرکزی در این بازی شد.

تنها گل شهرداری ساوه را سید علی کیایی وارد دروازه حریف کردو مراد ناظری، شهرام شریف زاده و رضا امانی برای شهروند ساری گلزنی کردند.

انتهای پیام /ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۱۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!

آفتاب‌‌نیوز :

ابوالفضل جلالی در ابتدای فصل قراردادش را با استقلال فسخ کرد و به نظر می‌خواست به سپاهان برود، اما بعد از حضور جواد نکونام در راس کادر فنی آبی‌ها و صحبت‌هایی که با این مربی انجام داد، بار دیگر به اردوی آبی‌ها برگشت و قرارداد جدیدی را با استقلال امضا کرد.

جلالی بعد از حضور در اردوی آبی‌ها جایگاهش را در استقلال تثبیت کرد و به بازیکن اصلی جواد نکونام در پست وینگ بک چپ تبدیل شد. او اگر چه در جام ملت‌ها شانسی برای حضور دراردوی تیم ملی پیدا نکرد، اما به اردوی آخر تیم ملی برای بازی با ترکمنستان دعوت شد و پیش بینی می‌شود با حضور در صدر جدول بهترین پاسور لیگ برتر از این پس در ترکیب تیم ملی صاحب جایگاه بهتری شود.

ابوالفضل بدون شک اکنون خوشحال است که بعد از فسخ قرارداد با استقلال تصمیم گرفت یک بار دیگر به اردوی آبی‌ها برگردد. او اگر به سپاهان می‌رفت اکنون به همراه استقلال در صدر جدول رده بندی لیگ برتر نبود و شاید عنوان بهترین پاسور لیگ برتر را در اختیار نداشت و شاید به واسطه ناکامی‌های سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر به اردوی تیم ملی هم دعوت نمی‌شد.

جلالی حالا این شانس را دارد با درخشش در هفته‌های پایانی لیگ برتر و با پاس گل‌هایی که می‌دهد، بیش از پیش به قهرمانی آبی‌ها در لیگ برتر کمک کند و در نهایت عنوان بهترین پاسور لیگ برتر را از آن خود کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار بگذارید
  • با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار می‌گذارید