Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ درد‌های مزمن به دلایل مختلفی رخ می‌دهند و سبب ناتوانی در انجام کار‌های روزانه و تحمل درد‌های شدید می‌شوند.

چبیشتر افراد در زمان بروز دردهایی چون سردرد، درد‌های عضلانی، استخوان درد، درد‌های دوران قاعدگی دربانوان، دندان درد و مواردی از این دست بلافاصله از دارو‌های مسکن استفاده می‌کنند که عارضه‌های گوناگون برای سلامت بدن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصرف بیش از اندازه دارو‌های مسکن می‌تواند سبب اعتیاد، بی اثرشدن دارو بر کنترل درد، نارسایی کلیوی و کبدی شود.

برای رفع برخی درد‌های مزمن در کنارمشاوره با متخصص می‌توان از دگرگونی در رژیم غذایی و مصرف برخی خوراکی‌ها بهره‌مند شد که به دلیل مواد تشکیل دهنده خود اثرکاهنده بر درد دارند.

ازجمله دارو‌های مسکن ایپوپروفن، آسپرین و استامینوفن هستند که مصرف طولانی مدت آن‌ها سبب ایجاد بیماری‌های قلبی، سوزش معده و حتی بروز زخم معده می‌شود.

ازجمله مواد خوراکی که اثر‌های ضد درد دارند می‌توان مصرف اسفناج، اسطوخدوس و زردچوبه را نام برد.

آغشته کردن پوست ناحیه پیشانی به روغن اسطوخدوس سبب کاهش سردرد و میگرن در عرض کمتر از پانزده دقیقه در بیماران می‌شود.

رایحه روغن اسطوخدوس نیز اثرآرام بخشی دارد و افراد با بوییدن این رایحه می‌توانند به سرعت سردرد خود را مهار کنند.
منبع:Dailymail
انتهای پیام/

برطرف کردن درد‌های مزمن با روش‌های خانگی صد درصد تضمینی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(اینفوگرافیک) درمان عفونت سینوس بدون دارو

حدود چهار درصد از کل بودجه درمان در کشور‌های پیشرفته صرف درمان سینوزیت می‌شود. با توجه به آغاز فصل گرم و استفاده زیاد از کولر در ماشین، منازل و محل کار شرایطی فراهم می‌شود تا این چالش موج افزایشی داشته باشد.

به گزارش عصرایران، مهمترین علائم سینوزیت درد پیشانی و صورت، کاهش حس بویایی، گرفتگی بینی، ترشحات سبز رنگ بینی، احساس پری و سنگینی صورت و تب بالای ۳۸.۵ درجه است.

در شرایطی که آنتی‌بیوتیک‌ها اغلب برای درمان عفونت‌های سینوسی تجویز می‌شوند، روش‌های طبیعی متعددی نیز برای تسکین علائم و تسریع روند بهبودی وجود دارد. در این مطلب، به بررسی برخی از موثرترین درمان‌های طبیعی برای سینوزیت می‌پردازیم.

دیگر خبرها

  • سمت راست سرتان درد می‌کند؟ این چند روش را امتحان کنید
  • پرِگابالین چیست و چرا می‌تواند خطرناک باشد؟
  • (اینفوگرافیک) درمان عفونت سینوس بدون دارو
  • هشدار! این دارو معتادتان می‌کند
  • با این عرقیجات از شر سنگ کلیه در امان بمانید
  • پرگابالین چیست و چرا می‌تواند خطرناک باشد؟
  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • چرا بدن درد می‌گیریم؟
  • چرا بدن‌درد می‌گیریم؟
  • علائم شایع کم کاری تیروئید را بشناسید