Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:14:13 GMT

مسابقات دوچرخه سواری استان مرکزی در اراک برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۲۲۲۷

مسابقات دوچرخه سواری استان مرکزی در اراک برگزار شد

اراک - ایرنا - نخستین دوره مسابقات لیگ دوچرخه سواری استان مرکزی روز جمعه در شهر اراک برگزار شد.

به گزارش ایرنا، 25 ورزشکار در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان پسر از نقاط مختلف استان مرکزی در این دوره از رقابت ها حضور داشتند.
در پایان رقابت ها در رده سنی نونهالان (12 تا 13 سال) «امیر حسین باقری» از ساوه، «پارسا خاتمی» از اراک و «عباس سامع» از ساوه مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در رده سنی نوجوانان (14 تا 15 سال) نیز «علی حسنی» از اراک، «محمد مهدی رضایی» از ساوه مقام اول و دوم را از ن خود کردند و «علی رضوی» از اراک نیز سوم شد.
همچنین در رده سنی جوانان (15 تا 18 سال) «محمدرضا عراقی»، «سبحان گنجی» و «محمد مهدی چراغی» به ترتیب عنوان های اول تا سوم این مسابقات را به دست آوردند.
بیش از یکهزار ورزشکار به صورت سازماندهی شده زیر نظر هیات دوچرخه سواری استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/6013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دوچرخه سواري مسابقات استاني استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک

شهردار اراک گفت: پیگیر تخصیص اتوبوس و تاکسی برقی برای این شهر هستم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علیرضا محمودی پیش از ظهر امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در دیدار و نشست با معاون توسعه حمل‌ونقل وزارت صمت، اظهار کرد: به‌کارگیری اتوبوس‌ها و تاکسی‌های برقی، گامی مهم در راستای کاهش آلودگی هوای شهر اراک است.

وی افزود: پیگیر تخصیص اتوبوس و تاکسی برقی برای این شهر هستیم.

به گزارش ایمنا، در این نشست مشترک که با حضور نادر قلی ابراهیمی نماینده منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، علی اکبر اسدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی با معاونت توسعه حمل و نقل وزارت صمت و نماینده معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور برگزار شد، پیرامون قول مساعد وزیر صمت در خصوص به‌کارگیری اتوبوس و تاکسی‌های برقی ویژه کلان‌شهر اراک گفت‌وگو شد.

در این جلسه روش‌ها و مدل‌های مختلف تخصیص و به‌کارگیری خودروهای برقی با توجه به ضرورت کاهش و کنترل آلودگی هوا ناشی از ناوگان حمل و نقل عمومی فرسوده در سطح شهر اراک مورد بحث و بررسی قرار گرفت و توافقات اولیه در این زمینه حاصل شد.

همچنین مقرر شد، شهرداری اراک با هماهنگی استانداری مرکزی با بررسی مدل‌های مختلف، مدل بهینه اقتصادی به‌کارگیری خودروهای برقی را با توجه به شرایط و ملاحظات محلی احصاء و در ادامه مذاکرات بعدی با بانک‌های عامل و شرکت‌های خودروساز به منظور تأمین منابع مالی مورد نیاز و سفارش ساخت و تحویل خودروها انجام گیرد.

کد خبر 747575

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک