Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نخست وزير عراق گفت: جنگ تحميلي رژيم بعث ضد ايران باعث تلفات انساني و خسارت‌هاي مادي زيادي شد و عراق را به عقب بازگرداند.
به گزارش روز شنبه پارس تودي به نقل از شبکه تلويزيوني العراقيه، «حيدر العبادي» در ديدار با مسئولان و فرماندهان سازمان بسيج مردمي(الحشد الشعبي) با اشاره به مشکلات کنوني داخلي عراق افزود: منشا و ريشه بخش بزرگي از اين مشکلات مربوط به گذشته و دوران رژيم بعث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


العبادي تصريح کرد: به عنوان نمونه جنگ هشت ساله رژيم بعث عليه ايران همه توانمندي ها، ظرفيت ها و سرمايه هاي عراق بلکه کل منطقه را به باد داد.
حيدر العبادي تاکيد کرد: اگر اموالي که در آن جنگ هزينه شد در ميان کشورهاي عربي و اسلامي منطقه تقسيم مي شد؛ يک گرسنه يا فقير باقي نمي ماند، و اين جنگ ويرانگر باعث تلفات و خسارت هاي مادي و انساني زيادي شد و عراق را به عقب بازگرداند.
رژيم بعث عراق به رياست صدام حسين، 37 سال پيش 31 شهريورماه سال 1359 (سپتامبر 1980) با هدف براندازي نظام نوپاي جمهوري اسلامي ايران با کمک همه‌جانبه استکبار جهاني، جنگي تمام‌عيار را به ايران اسلامي تحميل کرد که هشت سال به طول کشيد.
حزب بعث از سال 1968 تا سال 2003 يعني زمان حمله آمريکا به عراق در نظام‌ سياسي تک‌حزبي اين کشور قدرت را در دست داشت.
116/110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

توقف این نمادها در معاملات فردا   پیش بینی بورس شنبه ۸ اردیبهشت| فردا این نمادها مورد توجه هستند؟

 

خبرهای جذاب برای سهامداران کچاد، شغدیر، کتوسعه و فن افزار

 

کاهش قیمت طلا بیشتر از این خواهد بود یا خیر؟

 

پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار

 

اشتهای میلیارد دلاری و جاه طلبانه غول معدنی دنیا و تاثیر آن بر مس!

 

تامین مالی درون گروهی در زیرمجموعه والبر | قرض الحسنه بین دو شرکت دارویی!

 

نمادهایی که مشمول فرآیند تعلیق اند، مراقب باشید!

 

قیمت لحظه‌ای دلار، یورو و درهم

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • مقام حزب‌الله: ایران بازدارندگی ساختگی اسرائیل را نابود کرد
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • سرمایه معنوی جمهوری اسلامی در این منطقه بی‌بدیل از جهان، رو به فزونی است