Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@23:40:10 GMT

بررسی نقاط قوت و ضعف «حج ۹۷» توسط نمایندگان

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۲۷۱۴

بررسی نقاط قوت و ضعف «حج ۹۷» توسط نمایندگان

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی مراسم حج ۹۷ در کمیسیون متبوعش خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی مراسم حج ۹۷ در کمیسیون متبوعش خبر داد.

حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در برگزاری مراسم حج تمتع سال جاری مشکل خاصی برای زائران ایرانی به وجود نیامد، گفت: البته مشکلاتی وجود داشت که چندان در روند برگزاری حج برای ایرانیان مشکل ایجاد نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه هفته آینده از مسئولان دخیل در برگزاری حج کشورمان دعوت خواهیم کرد تا با حضور در کمیسیون فرهنگی گزارشی از روند برگزاری این فریضه الهی به نمایندگان ارائه کنند، ادامه داد: بنده نیز گزارشی در این زمینه تدوین کردم که به اعضای کمیسیون ارائه می‌کنم.

نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: پیش از برگزاری مراسم حج جلساتی را با مسئولان سازمان حج و زیارت داشتیم و در جلسه هفته آینده بررسی می‌کنیم که ببینیم چه میزان از خواسته‌های کمیسیون در حج امسال محقق شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: قطعاَ اعضای کمیسیون نقطه نظراتی دارند که در جلسه با مسئولان حج و زیارت آن‌ها را مطرح خواهند کرد تا در مراسم سال آینده با کمترین مشکلات مواجه شویم.

منبع: فردا

کلیدواژه: نقاط قوت و ضعف نمایندگان مجلس حج 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم رگبار و رعدوبرق در این نقاط مختلف کشور طی دو روز آینده

به گزارش خبرآنلاین، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم رگبار و رعدوبرق همچنین کاهش دما در نقاط مختلف کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود:چهارشنبه و پنجشنبه (۱۹ و ۲۰ اردیبهشت) در شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین ،البرز ،تهران، سمنان، دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، برخی نقاط استان‌های فارس، کرمان، مرکز و شرق کشور رگبار و رعدوبرق، کاهش نسبی دما، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گردوخاک رخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: پنجشنبه شدت بارش در استان‌های مازندران و خراسان رضوی خواهد بود و در این روز کاهش محسوس دما برای شمال شرق به‌ویژه خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در ادامه گفت: جمعه (۲۱ اردیبهشت) برای شمال غرب، سواحل دریای خزر، برخی نقاط شمال شرق، ارتفاعات البرز رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: شنبه ( ۲۲ اردیبهشت) برای غالب مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان ادامه داد: روز یکشنبه (۲۳ اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی از غرب کشور برای شمال غرب، غرب، سواحل غربی دریای خزر همچنین دامنه و ارتفاعات استان‌های تهران و البرز رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی افزود: از امروز تا روز شنبه در شرق و جنوب شرق کشور به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید و احتمال گردوخاک انتظار می‌رود.

وی اضافه کرد: از بعد از ظهر چهارشنبه تا جمعه مرکز و شرق خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد شد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۰ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد ، با احتمال رگبار و رعدوبرق،گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۲۱ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد و گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۴ و ۳ درجه سانتیگراد و بندرعباس با بیشینه ۳۹ و ۳۶ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904176

دیگر خبرها

  • برگزاری کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ترکیه ماه آینده
  • عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: دولت در زمینه کتاب‌خوانی خدمات خوبی به روستاها ارائه کرده است
  • نقش نوآوران در آینده ایران بررسی شد
  • تداوم رگبار و رعدوبرق در این نقاط مختلف کشور طی دو روز آینده
  • کاندیداهای حوزه انتخابیه ری به بررسی مشکلات شهر پرداختند
  • ۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • پیش‌بینی هوا طی روزهای آینده/ تداوم بارش‌ها در این استان‌ها
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده