Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@09:15:08 GMT

رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ اعتراف کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۲۷۲۹

رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ اعتراف کرد

«پاول مانافورت»، رئیس سابق ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در راستای همکاری با بازپرس‌ها به دو فقره جرم فدرال اعتراف کرده است.

رئیس سابق ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در راستای همکاری با بازپرس‌ها به دو فقره جرم خود اعتراف کرده است.

مانافورت گفته تصمیم گرفته در پرونده همکاری‌اش با یک حزب سیاسی طرفدار روسیه در اوکراین به جرائم خود مبنی بر توطئه علیه ایالات متحده و مانع‌تراشی در اجرای عدالت اعتراف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی پرونده گفته مانافورت بعد از اعتراف به جرائم خود احتمال دارد به تحمل ۱۰ سال حبس محکوم شود. رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ قرار است در تاریخی دیگر محاکمه شود.

به نوشته آسوشیتدپرس، مانافورت به عنوان بخشی از این توافق پذیرفته با «رابرت مولر»، بازپرس ویژه پرونده تحقیقات درباره تبانی ادعایی روسیه با «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ همکاری کند.

اتهامات مطرح‌شده علیه رئیس سابق ستاد انتخابات ترامپ به فعالیت‌های شرکت او در اوکراین ارتباط دارد و مربوط به دخالت روسیه در انتخابات آمریکا نیست.

ماه گذشته مانافورت در پرونده‌ای دیگر در هشت مورد از ۱۸ اتهام مطرح‌شده علیه وی گناهکار اعلام کرده بود. بیشتر اتهامات مطرح‌شده علیه مانافورت موارد مالیاتی و بانکی بود.

مانافورت در پیروزی دونالد ترامپ در مرحله مقدماتی ریاست‌جمهوری آمریکا و معرفی به عنوان نامزد این حزب در این انتخابات نقشی محوری داشت. او تا اوت سال ۲۰۱۶ رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی ترامپ بود. 

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد تصمیم مانافورت برای اعتراف به جرم و همکاری با رابرت مولر هیچ ارتباطی با دونالد ترامپ ندارد. / فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند

اصغر جهانگیر در جمع خبرنگاران گفت: ستادهای پیشگیری از جرایم  انتخاباتی بلافاصله پس از برگزاری مرحله نخست انتخابات، جلسه جدیدش را به ریاست دادستان کل کشور برگزار کرد و در آنجا مقرر شد همچنان مسایل پیشگیرانه برای جلوگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی در دستور کار همه نهادهای امنیتی، اجرایی و قضایی دنبال شود و تخلفات و جرایمی که قانونگذار عنوان کرده پیگیری شود تا قبل از مرحله دوم انتخابات این امکان وجود داشته باشد که اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

وی افزود: یک جلسه دیگر طی هفته آینده خواهیم داشت برای اینکه آخرین وضعیت پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی را تا قبل از مرحله دوم جمع بندی کنیم و در مورد آن تصمیم گیری شود.

جهانگیر درباره  پرونده های تخلفات انتخاباتی  نیز گفت:  یکسری پرونده ها به دادگاه ارسال شده و برای تعدادی از پرونده‌ها نیز کیفرخواست صادر شده و در حال رسیدگی است و جمع بندی و خروجیش در آینده اطلاع رسانی می شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در ادامه با اشاره به اینکه یکی از موضوعات اصلی ما در سال گذشته در شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم که به ریاست قوه قضاییه برگزار شد، بحث پیشگیری از سرقت بود، گفت:  در این زمینه، اقدامات خوبی انجام شده  است و نتیجه اش این بود که برای نخستین بار  در اسفند سال گذشته با کاهش سرقت روبرو بودیم.

وی افزود: بحث مرخصی سارقان در روزهای عید کلاً منتفی شد و سخت گیری ها در این زمینه افزایش یافته است. در کارگروه‌های دادستانی نظارت بر فعالیت سارقان  پس از آزادی مورد تایید قرار گرفت.

جهانگیر در پایان گفت: امیدواریم در سال جاری با پیگیری های دستگاه قضا و فراجا بتوانیم سرقت را تا حد قابل قبولی کاهش دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات