Web Analytics Made Easy - Statcounter

آروند دشت آرای سرپرست گروه هنرهای اجرایی «ویرگول» درباره فعالیت های خود و این گروه در زمینه تولید و اجرای تئاتر در سال جاری به خبرنگار مهر گفت: در تدارک به صحنه بردن ۲ اثر نمایشی به صورت همزمان در زمستان سال جاری در تئاتر مستقل تهران هستیم که هنوز نام قطعی و مشخصی برای این ۲ اثر انتخاب نشده است.

وی درباره نویسنده این آثار و موضوع آنها توضیح داد: نویسنده هر ۲ اثر خانم نغمه ثمینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز نمی توانم درباره موضوع یکی از این آثار توضیحی بدهم ولی این را می توانم بگویم که یکی از آثار در ادامه فعالیت های بینافرهنگی گروه «ویرگول» خواهد بود.

دشت آرای ادامه داد: پیش از این ما اثری بینافرهنگی به نام «آدیشن» را به صحنه بردیم که یکی از ۲ اثر جدید در ادامه این تجربه خواهد بود. موضوع این اثر بینافرهنگی نیز به ارتباط بین آدم ها می پردازد.

سرپرست گروه هنرهای اجرایی «ویرگول» با اشاره به آغاز تمرین های ۲ اثر نمایشی مدنظر از نیمه دوم مهرماه سال جاری، تاکید کرد: امیدوارم با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی در کشور، شرایط برای تولید و اجرای اثر بینافرهنگی مورد نظر فراهم شود.

وی در پایان درباره گروه بازیگران مورد نظر برای حضور در ۲ نمایش جدید گروه «ویرگول» گفت: تعدادی از بازیگران از اعضای گروه هستند و به احتمال زیاد از چند بازیگر دیگر و خارج از گروه نیز برای حضور در ۲ نمایش جدید استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 4402335 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر ایران کارگردان تئاتر مردم علیه احتکار تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی سریال ایرانی ماه محرم سینمای مستند فیلم کوتاه اسکار خارجی زبان اسکار موسیقی کلاسیک بازیگر سینما درگذشت چهره ها برنامه رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه‌هایی متفاوت از بارندگی در جزیره هرمز

دریافت 24 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، بارش رحمت الهی در جزیره زیبای هرمز به ویژه ساحل سرخ منظره‌ای دیدنی را از جاری شدن آب باران بر روی ساحل جزیره ایجاد کرده است.

کد خبر 6080424

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۳۱ فروردین
  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره فیلم  آلمان
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۲۹ فروردین
  • صحنه‌هایی متفاوت از بارندگی در جزیره هرمز