Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا احمد پور در شامگاه پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:به مناسبت بازگشایی مدارس اول مهر و کمک به محرومین دانش آموز در کنار کارهای سلامت که از وظایف ذاتی بسیج جامعه پزشکی است اقدام به توزیع لوازم تحریر نموده است.

وی افزود:کانون بسیج جامعه پزشکی ماهشهر همزمان با رزمایش سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص)۲ اکیپ پزشکی سلامت را جهت ویزیت رایگان همراه با داروها به مناطق محروم شهرستان اعزام خواهد نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان آمادگی کانون بسیج جامعه پزشکی ماهشهر در خدمت رسانی به محرومین گفت:بسیج جامعه پزشکی ماهشهر آمادگی کامل را دارددر مراسمات و دیگر برنامه هااکیپ پزشکی سلامت را با تمام تجهیزات به مناطق محروم ماهشهر اعزام نماید و خدمات درمانی بصورت رایگان راانجام بدهد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سمعک رایگان بین ناشنوایان تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا باقرپور رئیس مرکز خدمات بهزیستی شهید ذوالفقاری اعلام کرد: با هدف کمک به شنوایی افراد کم شنوا ۴۰۰ دستگاه سمعک با شدت دسی‌بل متوسط و قوی بین افرادی که در اولویت دریافت بودند، توزیع شد.

وی تاکید کرد: سمعک‌ها در بهبود شنوایی و درک گفتار افراد مفید هستند و این دستگاه‌ها حس عصبی مغز را که مربوط به انتقال صوت و شنیدن است تحریک کرده و از این طریق صدمات گوش و کم کاری آن در افراد کم شنوا را جبران می‌کنند.

وی اضافه کرد: افراد کم شنوا با استفاده از سمعک می‌توانند همانند یک انسان سالم به صداهای محیط اطراف خود واکنش نشان دهند و در واقع کار اصلی سمعک تقویت ارتعاشات صوتی است. البته سمعک وقتی می‌تواند کارایی داشته باشد که صدمات گوش بیش از حد نباشد.

کد خبر 6100650

دیگر خبرها

  • توزیع سمعک رایگان بین ناشنوایان تهران
  • توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی
  • نهاد‌های غیر تخصصی برای جامعه پزشکی تصمیم گیری نکنند
  • استقرار ۱۲ تیم امدادی در مسیر تردد زائران بازی‌دراز
  • لزوم توجه سیاست‌گذاران به انگیزه ماندگاری پزشکان
  • دخالت نابجا در حوزه سلامت از دست وزارت بهداشت خارج شده است
  • بعضی شوخی‌ها با جامعه پزشکی سلامت مردم را تهدید می کند
  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی