Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:06:06 GMT

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم از سد اهورای بهبهان گذشت

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۳۲۷۸

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم از سد اهورای بهبهان گذشت

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دهم رقابت‌های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور جمعه برگزار شد و تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم موفق شد در خانه بازی باخته را به برد تبدیل کند و تیم اهورای بهبهان را شکست دهد.

تیم‌های فوتسال سوهان محمد سیمای قم و اهورای بهبهان شامگاه جمعه در سالن شهید حیدریان قم برابر هم به میدان رفتند که تیم سوهان محمد سیمای قم موفق شد حریف خوزستانی خود را در یک بازی پرگل ۷ بر ۵ شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بازی تیم سوهان محمد سیما در نیمه نخست شروع بدی داشت و بارها تحت حمله تیم اهورای قعر جدولی قرار گرفت و ۳ گل دریافت کرد و تنها گل این تیم در نیمه نخست را محسن بخشی وارد دروازه اهورا کرد.

نماینده قم که خود را در آستانه شکست برابر تیم انتهای جدولی اهورا می‌دید در نیمه دوم دست به کار شد و توانست با ۲ گل از علیرضا وفایی بازی را به تساوی بکشاند ضمن این که سعید قلندری یک ضربه پنالتی را به تیرک دروازه اهورا زد.

در ادامه تیم اهورای بهبهان روی یک ضد حمله به گل چهارم نیز رسید اما ناصر اطمینان از روی نقطه پنالتی پس از خطای هند بازیکن اهورا که با اعتراض دامنه دار کادر فنی و بازیکنان اهورای بهبهان همراه بود بازی را مساوی کرد.

پس از این که بازیکنان اهورا توپ را در میانه میدان لو دادند ضد حمله برق آسای سوهان محمد سیما سبب شد بازیکن تیم اهورا به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کند و تیم سوهان محمد سیما در اواخر وقت مسابقه برای اولین بار از حریف خود پیش بیفتد.

در لحظات پایانی بازی محمد کوهستانی و علیرضا وفایی و یک بار نیز بازیکنان اهورا، دروازه حریف را گشودند تا در یک بازی پرالتهاب این تیم سوهان محمد سیمای قم باشد که ۳ امتیاز این بازی را به دست می‌آورد.

کد خبر 4403007

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتسال لیگ فوتسال مردم علیه احتکار ماه محرم کرمانشاه بوشهر خبرگزاری مهر مشهد گرگان شهرکرد شیراز مجلس شورای اسلامی بیرجند خرم آباد احتکار خطبه های نماز جمعه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر استقلال محبوب ماند

به گزارش ورزش سه"، آبی پوشان پایتخت در یکی از مهمترین بازی‌های خود در ماراتن قهرمانی در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تک امتیازی ارزشمند ورزشگاه یادگار امام تبریز را ترک کردند.

یک امتیاز حیاتی برای شاگردان نکونام در شرایطی به دست آمد که محمدرضا خالدآبادی در نبود سید حسین حسینی به خوبی از دروازه استقلال محافظت کرده و با بسته نگه داشتن دروازه آبی پوشان نشان داد اصرارها به جذب او در ابتدای فصل بی دلیل نبوده است.

هرچند موقعیت ۱۰۰ درصد گلزنی روی دروازه استقلال به وجود نیامد اما سنگربان جوان استقلالی‌ها نشان داد که گلری قابل اعتماد برای آینده این باشگاه خواهد بود.

خالدآبادی که در طول فصل کوچک‌ترین حاشیه‌ای بابت نیمکت نشینی برای استقلال به وجود نیاورده بود با نمایش خوب خود تعریف و تمجید نکونام در نشست خبری پس از بازی را هم رقم زد تا برای هفته‌های باقی‌مانده لیگ انگیزه بیشتری برای شرکت در تمرینات داشته باشد.

دیگر خبرها

  • گلر استقلال محبوب ماند
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • تیز کردن اره: 3 شگرد برای داشتن تیزترین اره!
  • پست برق ۱۳۲ ‌کیلوولت‌ شاهد بهبهان برق‌دار شد
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود