Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر مجید غلام نژاد در تهران تشییع و در رشت تدفین می شود.

بهمن دهقان نماینده علی دایی و دوست صمیمی غلام نژاد که به اتفاق کاظم برجلو به بندرعباس رفته است، گفت: آقای برهانی هم اینجا هستند و از تلاش های کاظم برجلو و آرش برهانی که پیگیر امور هستند تقدیر و تشکر دارم. پسر آقا مجید شرایط روحی مساعدی ندارد و امیدواریم فدراسیون فوتبال و جامعه فوتبال و باشگاه های استقلال و سایپا و جامعه ورزش در کنار خانواده این عزیز از دست رفته فوتبالی باشد و تسلی خاطر خانواده داغدار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقان گفت: مراسم تشییع در تهران خواهد بود و با همکاری فدراسیون در ورزشگاه شهید شیرودی انجام می شود و در این باره با فدراسیون هماهنگی خواهیم کرد. همچنین مراسم تدفین به احتمال زیاد در رشت برگزار خواهد شد.

فردا پیکر مجید غلام نژاد را تحویل می گیریم

دهقان همچنین گفت: خانواده مجید شرایط روحی ویژه ای دارند. فردا پیکر را بعد از مجوز پزشکی قانونی تحویل می گیریم و اقدامات برای انتقال به تهران انجام می شود.

پسر و همسر غلام نژاد پس از شنیدن این خبر وضعیت نامساعدی داشته و همسر وی زیر سرم رفته است./ وبسایت نود

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!

منبع: ساعدنیوز

دیگر خبرها

  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر «مجید نوری» در سوئد چه گذشت؟
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر مجید نوری در سوئد چه گذشت؟
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • کشف بقایای زنان شکنجه و خفه شده‌ به شیوه «مافیاهای ایتالیایی» در مراسم قربانی ۶ هزار سال پیش
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین