Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@18:52:39 GMT

برگزاری همایش «اهلی من العسل» در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۴۱۱۳

برگزاری همایش «اهلی من العسل» در قزوین

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین از برگزاری «همایش اهلی من العسل» در قزوین خبر داد.

حجت الاسلام علی انصاری در گفتگو با خبرنگار شبستان در قزوین بیان کرد: در ایام ماه محرم قرار داریم از همین رو برنامه های متعدد ویژه ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برای دانش آموزان اجرا می شود.

 

وی ادامه داد: یکی از برنامه های ما در ماه محرم برگزاری همایش نوجوانان عاشورایی با عنوان «اهلی من العسل» است که به یاد حضرت قاسم بن حسن (ع) شهید نوجوان کربلا در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: همایش نوجوانان عاشورایی به صورت همزمان در کل استان برگزار می شود که این همایش در روز 25 شهریور ماه برابر با ششم ماه محرم برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: این مراسم هر ساله به صورت باشکوه برگزار می شود که در سال های گذشته با توجه به اینکه ماه محرم و صفر با ایام حضور دانش آموزان در مدارس تقارن داشت، این همایش با حضور کلیه نوجوانان برگزار می شد ولی در سال جاری این همایش قبل از بازگشایی مدارس برگزار می شود که امسال با هماهنگی که با مدیران مدارس داشتیم حدود 5 تا 6 هزار دانش آموز نوجوان در این مراسم حضور پیدا می کنند.

 

حجت الاسلام انصاری با اشاره به اهداف برگزاری این همایش خاطر نشان کرد: تبیین اهداف قیام عاشورا، افزایش بصیرت و آشنایی هرچه بیشتر نوجوانان با آرمان‌ ها و ارزش ‌های اسلامی از جمله اهداف برگزاری این همایش است و ان شالله شجاعت حضرت قاسم بن الحسن (ع) و حضرت علی اکبر(ع) الگویی برای نسل امروز باشد.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم شیرخوارگان حسینی عزاداری امام حسین ع خبرگزاری شبستان اردبیل محرم شیرخوارگان عزاداری محرم شیراز دفاع مقدس نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم

در نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ۱۴ گروه شرکت کردند که ۱۰ گروه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم بوده و ۴ گروه در بخش آزاد حضور داشتند.

در بخش نمایشنامه نویسی ۱۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ستاد مرکزی ارسال شده است.

مخاطبان این نمایش‌ها، گروه‌های سنی کودک و نوجوان بودند.

این جشنواره یک روزه از ۱۰ صبح آغاز و ساعت ۲۲ مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

سه نمایش برگزیده این جشنواره به مسابقات کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در شهریور ماه برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در قزوین 
  • برگزاری همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا