Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@23:49:10 GMT

نظر بطحایی درباره رواج کلاس‌های کنکور در دوره ابتدایی

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۴۱۴۵

نظر بطحایی درباره رواج کلاس‌های کنکور در دوره ابتدایی

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در دوره ابتدایی هیچگونه نیازی به کتاب‌های کمک آموزشی، آمادگی تست و آزمون وجود ندارد، گفت: استفاده از این موارد را در دوره آموزش عمومی به شدت نهی می‌کنیم.

خبرگزاری مهر: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در دوره ابتدایی هیچگونه نیازی به کتاب‌های کمک آموزشی، آمادگی تست و آزمون وجود ندارد، گفت: استفاده از این موارد را در دوره آموزش عمومی به شدت نهی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش پیرامون موضوع رواج کلاس‌های کنکور و کتاب‌های کمک آموزشی در دوره ابتدایی، اظهار داشت: در دوره آموزش عمومی به ویژه دوره ابتدایی به هیچ عنوان نیاز به کتاب‌های کمک آموزشی، آمادگی تست و آزمون نداریم چراکه تاثیرات مخرب این کتاب‌ها بر دانش‌آموزان به مراتب بیشتر از تاثیرات مثبتی است که در فرآیند آموزش آن‌ها ایجاد می‌کند.

وی افزود: بنابراین استفاده از این کتاب‌ها، آزمون‌ها و کلاس‌ها را در دوره آموزش عمومی به ویژه ابتدایی به شدت نهی می‌کنیم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: به دلیل سیستم و شیوه آموزش و پرورش ما برای پذیرش دانش‌آموزان در مراکز آموزش عالی یعنی کنکور، فعلا نمی‌توانیم این کلاس‌ها و کتاب‌ها را در دوره متوسطه کنار بگذاریم.

بطحایی در پایان تصریح کرد: دانش آموزان دوره متوسطه برای اینکه در کنکور با روش موجود بتوانند موفق باشند، مجبور به استفاده از این کتاب‌ها و کلاس‌ها هستند.

منبع: فردا

کلیدواژه: دوره ابتدایی بطحایی وزیر آموزش و پرورش کنکور کتب کمک آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  خانم دوستمحمدیان سرپرست مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای خواهران مهدیشهر  گفت : بانوان و دختران علاقمند به چرم دوزی در یک دوره آموزشی ۳۰ ساعتهاین هنر سنتی را فرا میگیرند

در پایان دوره به هنر آموزان تائیدیه  آموزش ارائه می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • بهترین وزیر آموزش و پرورش بعد از انقلاب که بود؟
  • محتواهای کمک‌ آموزشی برای امتحانات نهایی موضوعیتی ندارد
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • بطحایی، وزیر اسبق آموزش و پرورش: ورود طلاب و روحانیون در مدرسه مسبوق به سابقه بوده است/ درس دینی را با روشی بسیار غلط ارائه می‌دهیم/ ما باید به شدت و سرعت روشمان را تغییر دهیم/ نمی‌شود با یک روش ناقص با مردم لج بازی کرد و به حرف‌های آنان گوش نداد