Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش  ایران اکونومیست؛ کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو در خصوص اظهارات وزیر ارتباطات در  برنامه «حالا خورشید» گفت: اظهارات وزیر ارتباطات در مورد سامانه ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت(TTAC) سازمان غذا و دارو و تمجید از این اقدام، قابل توجه و تقدیر هست.
 
سرپرست روابط عمومی سازمان غذا و دارو همچنین افزود: موضوعی در خلال صحبت‌های آذری جهرمی مطرح شد مبنی بر اینکه دارویی سه برابر میزان ورودی آن به سازمان‌های بیمه گر از طریق داروخانه ها فروخته شده است که به نظر می‌رسد به درستی عنوان نشده و یا لااقل چنین گزارشی از سامانه به سازمان غذا و دارو نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر ارتباطات منبع اطلاعات خود را در اختیار سازمان غذا و دارو قرار دهد
 
وی اضافه کرد: به نظر می‌رسد مطلب به درستی منعکس نشده است و انتظار می رود آقای مهندس جهرمی، منبع اطلاعات یا اطلاعات احتمالی خود در این رابطه را برای این سازمان هم ارسال فرمایند تا موضوع دقیقا بررسی شود.
 
سخنگوی سازمان غذا و دارو تصریح کرد: همکاران داروساز ما در داروخانه‌ها از اعضای خدوم، پرتلاش و موثر تیم درمان و امین نظام سلامت هستند و آمار مذکور به نحوی که ارایه شده با واقعیاتی که سازمان غذا و دارو بر آن نظارت و آگاهی دارد، تطابق ندارد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان غذا و دارو آذر جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع فعالان حوزه آی سی تی کردستان گفت: برای توسعه اقتصاد دیجیتال و خدمات نرم‌افزاری مرزی بودن استان کردستان می‌تواند به عنوان یک مزیت مورد توجه قرار گیرد.

عابدی با اشاره به اینکه سال گذشته در 10استان کشور فعالیت دیجیتالی ویژه دانش‌آموزان انجام شد افزود: با همکاری وزارت آموزش و پرورش امسال 10 هزار دانش‌آموز کردستانی مهارت‌های دیجیتال را آموزش می‌بینند.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: سال گذشته برای تأمین مالی شرکت‌ها در کشور 2هزارو 600میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.

وی؛ در ادامه از احصا‌ء‌ مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان حوزه صنعت در استان کردستان و چاره‌اندیشی برای پیگیری و رفع آن‌ها از طریق وزارتخانه خبر داد.

سوری رییس پارک علم و فناوری استان هم عنوان کرد: 60 شرکت در استان کردستان در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت دارند.

کمبود تسهیلات و حمایتهای مالی از مطالبی بود که توسط صاحبان شرکتهای فناوری اطلاعات در این جلسه بیان شد.

دیگر خبرها

  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
  • واکنش سازمان ملل به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • بخش زنده| نشست خبری علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت