Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:49:03 GMT

مقام چهارم تیم جوانان قم در مسابقات بسکتبال کشور

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۴۵۶۳

مقام چهارم تیم جوانان قم در مسابقات بسکتبال کشور

علی خبری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رقابت‌های بسکتبال جوانان کشور در سطح B به کار خود پایان داد و تیم بسکتبال استان قم که به نیمه نهایی راه یافته بود در نهایت مسابقات را با رتبه چهارم به پایان رساند.

وی افزود: پرونده این مسابقات روز جمعه در رفسنجان بسته شد و تیم بسکتبال جوانان قم در دیدار رده بندی و برای کسب عنوان سومی تیم اردبیل را در پیش رو داشت و در شرایطی که به دلیل شکست در بازی نیمه نهایی از روحیه مناسبی برخوردار نبود ۹۴ بر ۵۹ نتیجه را واگذار کرد و چهارم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر هیئت بسکتبال استان قم گفت: تیم بسکتبال قم در مسابقه نیمه نهایی در یک بازی پر افت و خیز برابر تیم استان کرمان، میزبان مسابقات ۶۸ بر ۷۸ بازنده شد در حالی که اگر کرمان را شکست می‌داد می‌توانست به سطح A بسکتبال جوانان کشور صعود کند.

خبری بیان داشت: تیم بسکتبال قم در مرحله گروهی این رقابت‌ها با تیم‌های اردبیل، یزد و آذربایجان غربی همگروه بود که ابتدا ۷۵ بر ۸۱ مغلوب اردبیل شد و سپس ۶۱ بر ۳۸ یزد را شکست داد و در بازی سوم دور گروهی ۷۷ بر ۶۹ برابر تیم آذربایجان غربی صاحب برتری شد.

وی عنوان کرد: پیش از این تیم‌های رده‌های سنی نوجوانان، نونهالان و امید استان قم در مسابقات پایه کشور به میدان رفته بودند و تیم جوانان قم، آخرین تیم اعزامی بسکتبال قم به مسابقات قهرمانی کشور بود.

کد خبر 4403097

منبع: مهر

کلیدواژه: بسکتبال تیم بسکتبال جوانان فدراسیون بسکتبال مردم علیه احتکار ماه محرم کرمانشاه بوشهر خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد شیراز مجلس شورای اسلامی بیرجند خرم آباد احتکار خطبه های نماز جمعه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۴۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی

مرکز اراک؛ در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تیم آلومینیوم اراک میهمان چادرملو اردکان است.

در دیگر دیدار‌های این مرحله، تراکتور تبریز و مس رفسنجان با هم مسابقه می‌دهند، دو تیم لیگ برتری گل‌گهر سیرجان و هوادار تهران در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و سپاهان اصفهان نیز میزبان ملوان بندر انزلی است.

چادرملو اردکان به دلیل برگزاری دو مسابقه بیرون از خانه در مراحل گذشته، در یک چهارم نهایی میزبان آلومینیوم اراک شد.

پس از این مرحله در نیمه نهایی برنده مسابقه آلومینیوم، چادرملو با پیروز دیدار تراکتور و مس مسابقه می‌دهند و برنده مسابقات گروه C و D نیز برابر هم قرار می‌گیرند.

دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه، ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.

مسابقات مرحله نیمه نهایی پس از فیفا دی در روز‌های ۲۴ یا ۲۵ خرداد و دیدار نهایی هم در یکی از روز‌های ۳۰ یا ۳۱ خرداد انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال