Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ردینگ معتقد است خرید سعید عزت اللهی اتفاق خوبی برای تیم او محسوب می‌شود.

پیوستن سعید عزت‌اللهی به تیم ردینگ برای یک فصل به صورت قرضی قطعی شده ولی هنوز این بازیکن ایرانی خودش را به باشگاه معرفی نکرده است. هافبک 21 ساله که در عضویت تیم روستوف است در روز پایانی فصل نقل‌ و انتقالات تابستانی به تیم ردینگ پیوست اما هنوز به باشگاه جدید خود نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پل کلمنت، سرمربی ردینگ درباره جذب سعید عزت اللهی، گفت‌: سعید هنوز خودش را به باشگاه معرفی نکرده است. ما پنج‌شنبه‌ با هم صحبت کردیم که او در پاریس بود. عزت‌اللهی در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به میدان رفت و عملکرد خوبی برابر ازبکستان داشت و پاس گل تیمش را ثبت کرد. او در حال‌ حاضر در پاریس به سر می‌برد تا ویزای کارش را بگیرد. همه چیز سر جای خودش قرار دارد. ویزا نیز تایید شده و ما منتظریم که او خودش را به باشگاه برساند. من فکر می‌کنم عزت اللهی ظرف 48 ساعت آینده به انگلیس برسد.

سرمربی ردینگ: کی روش از عزت اللهی تعریف کرد

سرمربی ردینگ در ادامه سخنان خود،‌ ‌اضافه کرد: برای او تمرینات سبکی را در نظر گرفته‌ایم تا رفته رفته بتواند خودش را به سطح تیم برساند. عزت اللهی بعد از جام جهانی 2018 روسیه کمی استراحت داشت و چند هفته‌ای به روسیه رفت و با روستوف تمرین کرد. بعد از آن نیز به ایران سفر کرد و به خاطر همین کمی زمان را از دست داد. خوشبختانه او تمریناتش را به خوبی انجام داد و بازی خوبی نیز برای تیم‌ ‌ملی به نمایش گذاشت.

کلمنت در پایان صحبت‌های خود، اظهار کرد: من با کارلوس کی‌روش درباره سعید عزت اللهی صحبت کرده‌ام. او خیلی از این بازیکن ایرانی تعریف کرد. سپس با خود این بازیکن صحبت کردم و از او احساس خیلی خوبی به دست آوردم. البته مراحل جذب او کمی پیچیده شده است. او در بلژیک آزمایشات پزشکی را پشت سر گذاشته است و در ادامه‌ به ازبکستان رفت و برای ایران بازی کرد و حالا برای دریافت ویزا در پاریس است./ ایسنا ‌به نقل از سایت خبری ردینگ

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: یک جنگ ترسناک در انتظار ماست

سرمربی آبی اناری ها از عملکرد تیمش در دیدار برابر کادیز راضی است. او از دیدار برگشت برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان یک جنگ ترسناک و بزرگ یاد کرد.

به گزارش ایسنا، بارسلونا در هفته سی و یکم رقابت های لالیگا به مصاف کادیز رفت و توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند.

به نقل از اسپورت، ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: برای مائوریسیو پلگرینو سرمربی کادیز در ادامه لیگ آرزوی موفقیت می‌کنم. کادیز اگر در ادامه لیگ اینگونه بازی کند قطعا سقوط نخواهد کرد. بازی بسیار سختی برای ما بود. در این بازی اذیت شدیم و این پیروزی به‌راحتی به دست نیامد.

سرمربی آبی اناری ها در ادامه صحبت هایش گفت: می خواستیم همچنان رئال مادرید صدرنشین را تحت فشار قرار دهیم و اینگونه هم شد. اختلاف با صدرنشین حفظ شد. تا پایان لیگ به تلاش ادامه خواهیم داد.  بازیکنان بارسلونا در این بازی نمایش خوبی داشتند و حتی آنهایی که مدتها بود از ترکیب دور بودند شب خوبی را تجربه کردند.

او درباره گلزنی ژوآئو فلیکس در این بازی گفت: فلیکس بازیکنی بسیار باکیفیت است که توانایی فنی بالایی دارد. او از مهارتش به‌خوبی استفاده می کند و توانست یک گل زیبا به ثمر برساند.

سرمربی آبی اناری ها درباره تقابل با پاری سن ژرمن در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: یک جنگ بزرگ و ترسناک با پاری سن ژرمن باقی مانده است که باید به‌ خوبی خود را آماده آن کرد. امیدوارم که در این بازی هواداران ورزشگاه را پر کنند؛ چرا که به حمایت آنها نیاز داریم.

بارسلونا در دیدار رفت برابر پاری سن ژرمن که در پارک دو پرنس برگزار شد توانست با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بالاترین آمار برای سرمربی اخراجی در ایران | او بهترین بود، اما برای خودش!
  • منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار در خصوص نرخ بلیط هواپیماها هستیم
  • فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد
  • نه؛ خبری از سعید معروف نشد
  • بیانیه تراکتور پس از جدایی خمس؛ خودش رفت!
  • باشگاه تراکتور: خمس خودش درخواست جدایی کرد
  • جام عجیب به لژیونر ایران رسید | سوپرشیلد بالای سر رفت! + عکس
  • ماتیاس دلیخت: بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ؟ من رابطه خوبی با او دارم
  • امنیت روز عید به خوبی تامین شد
  • ژاوی: یک جنگ ترسناک در انتظار ماست